Podcast Olimpijski wystartuje 17 października w Interii. Skróty wszystkich odcinków będą emitowane w stacji Super Polsat. Sponsorem programu jest Orlen.
Interia już teraz uważnie śledzi przygotowania polskich sportowców do igrzysk olimpijskich w Paryżu (lipiec/sierpień 2024 rok). Dzięki czemu pokaże kibicom nie tylko najlepsze wyniki, ale także pełną drogę, którą przechodzi każdy olimpijczyk – od wyrzeczeń i codziennych treningów po złote medale.
Aleksandra Szutenberg w podcaście video przybliży sylwetki największych polskich nadziei medalowych. Nie będą to jednak tylko rozmowy o sporcie. Dziennikarka będzie zachęcała swoich gości do zwierzeń i odsłonienia kulisów prywatnego życia. Jak kariera sportowa wpływa na relacje z najbliższymi? Co zawodnicy robią w wolnym czasie? I jakimi samochodami przyjeżdżają na treningi? Pierwszem gościem Aleksandry Szutenberg będzie siatkarz Aleksander Śliwka – mistrz świata i Europy, triumfator Ligi Narodów oraz Ligi Mistrzów.
Aleksandra Szutenberg to wszechstronna dziennikarka sportowa od 2012 roku związana z Polsatem Sport. Od kilku lat prowadzi „Wydarzenia Sportowe” w Polsacie. Była także gospodarzem m.in. olimpijskiego programu „Studio Tokio” w Polsat Sport oraz programu „Wyzwanie Mistrza” w Interii. Aleksandra Szutenberg relacjonowała i komentowała największe wydarzenia sportowe na świecie,
w tym zimowe igrzyska olimpijskie w Pjongczangu (2018), lekkoatletyczne mistrzostwa Europy (2018) i The World Games (2017). Była reprezentantką Polski w gimnastyce artystycznej.
Podcast Olimpijski będzie się ukazywał co tydzień we wtorki. Łącznie powstanie kilkadziesiąt odcinków z największymi gwiazdami polskiego sportu. Wszystkie rozmowy będą dostępne na stronie głównej portalu oraz w serwisie Interia Sport. Ich najlepsze fragmenty pojawią się w mediach społecznościowych, a skrócone wersje odcinków – w stacji Super Polsat.
Program Aleksandry Szutenberg będzie promowany w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz w Internecie.
***
Grupa Polsat – Interia według badania Mediapanelu we wrześniu rekordowo przybliżyła się do lidera kategorii, czyli Grupy Wirtualna Polska. Dystans wynosi zaledwie 428 tys. RU i jest najmniejszy w historii. Zasięg Grupy Polsat – Interia (20,6 mln RU) to efekt synergii oraz konsekwentnie prowadzonych działań rozwojowych (projekty redakcyjne, zasięgowe, technologiczne i marketingowe).