Informacje prasowe

  • Poniedziałek, 6 października
    Interia prowadzi kampanię tematyczną w mediach

    W poniedziałek, 6 października br. w polskich mediach będzie można zobaczyć kolejną odsłonę kampanii reklamowej Interii, związanej z ogłoszonym niedawno rebrandingiem portalu. Tym razem Interia stawia na zaprezentowanie treści, które użytkownicy mogą znaleźć w kluczowych serwisach portalu. Kampania obejmie prasę, radio oraz internet. Za kreację i dobór mediów odpowiada dział marketingu Interii.

  • Piątek, 26 września
    Jesienna kampania reklamowa odmienionej Interii

    Interia rozpoczyna zasięgową kampanię reklamową, której celem jest zaprezentowanie nowej identyfikacji wizualnej oraz uruchomionej na początku września nowej strony głównej portalu. Portal stawia na wzmocnienie swojego wizerunku jako źródła codziennych informacji. Kreację do kampanii przygotowała krakowska agencja Eternal Monkeys przy współpracy z działem marketingu firmy. Udźwiękowieniem spotu zajęło się krakowskie studio RS Media.

  • Poniedziałek, 22 września
    Top Model Internetu – głosowanie czas zacząć!

    Zakończył się etap przyjmowania zgłoszeń do ogólnopolskiego plebiscytu Top Model Internetu, organizowanego przez portal Interia, serwis MaxModels.pl oraz telewizję TVN. Spośród kilkuset zgłoszeń jury konkursowe wyłoniło 50. modelek i modeli, którzy przez pięć kolejnych tygodni będą walczyć o głosy internautów i udział w finałowym odcinku programu Top Model. Osoby głosujące w konkursie mogą wygrać nagrody ufundowane przez firmy: Wella, Apart oraz Max Factor – partnerów akcji.

  • Poniedziałek, 22 września
    Wystartowała sieć kobieca Interii –  AdSTYLE Network

    ​Z dniem 22 września br. oficjalnie rozpoczęła działalność nowa sieć kobieca Grupy Interia - AdSTYLE Network. Do zespołu Doroty Kapturowskiej dołączyły Anna Rusinowicz i Katarzyna Rytelewska, obie posiadają szerokie doświadczenie w sprzedaży reklam w segmencie kobiecym. Sieć przygotowała rozbudowaną ofertę dla reklamodawców zainteresowanych dodarciem do bardzo atrakcyjnej grupy konsumentów, poszukujących produktów w kategorii premium. Wraz ze startem sieci ruszy kampania promocyjna w mediach marketingowych.

  • Czwartek, 18 września
    Styl.pl ogłasza konkurs na Stylowy Kosmetyk 2014 roku

    Ruszyła IV edycja prestiżowego plebiscytu Stylowy Kosmetyk – konkursu na najlepszy debiut na polskim rynku produktów kosmetycznych w opinii użytkowniczek portalu Styl.pl. Organizator nie pobiera od producentów żadnych opłat, ponieważ z założenia plebiscyt ma mieć charakter niekomercyjny – a jego celem jest rzetelne informowanie o dobrych jakościowo produktach dostępnych w Polsce.