Informacje prasowe

  • Piątek, 14 listopada
    Najnowszy sondaż przedwyborczy w serwisie Fakty.Interia.pl

    Interia publikuje najnowszy sondaż na temat wyborów samorządowych w Polsce. Gdyby wybory odbyły się dzisiaj, na swoich stanowiskach pozostaliby dotychczasowi prezydenci pięciu największych miast Polski: Warszawy, Krakowa, Łodzi, Wrocławia i Poznania. Sondaż przygotował instytut badawczy IBRiS Homo Homini na zlecenie portalu Interia oraz radia RMF FM. Prognozowana frekwencja wyniesie 49,3 procent.

  • Środa, 12 listopada
    Styl.pl z konkursem dla fanów Marka Krajewskiego

    Dla miłośników literatury współczesnej serwis Styl.pl przygotował wyjątkowy konkurs, w którym główną nagrodą jest spotkanie z Markiem Krajewskim – jednym z najbardziej znanych w Polsce autorów powieści kryminalnych. Finał konkursu odbędzie się 8 grudnia 2014 roku w Teatrze Kamienica w Warszawie podczas gali organizowanej wspólnie z Wydawnictwem Znak.

  • Poniedziałek, 10 listopada
    Wielki finał konkursu Top Model Internetu

    Internauci wybrali już finałową trójkę spośród najpiękniejszych modelek i modeli polskiego internetu. Do ścisłej czołówki konkursu Top Model Internetu wytypowani zostali: Katarzyna Konderak, Jessica Ziółek oraz Jakub Stankowski. Zwycięzca weźmie udział w finałowym odcinku programu Top Model, 24 listopada 2014 roku na antenie TVN. Organizatorem plebiscytu jest portal Interia, przy współpracy z telewizją TVN i serwisem MaxModels.pl.

  • Poniedziałek, 3 listopada
    Wielki test z Historii na 25-lecie wolnej Polski

    W poniedziałek, 3 listopada, o godz. 20:25, w portalu Interia rozpocznie się Wielki Test z Historii.25 lat wolności. Internetowy quiz to uzupełnienie zabawy, która trwać będzie na antenie TVP 1. Użytkownicy odpowiadają na pytania, wyświetlone w aplikacji dostępnej na stronie głównej portalu. Ci, którzy najszybciej i prawidłowo odpowiedzą na pytania, mają szanse zdobyć czytniki ebooków.

  • Poniedziałek, 27 października
    Interia codziennie z innym logo – Ciekawy?

    Po niedawnej zmianie wizerunku Interia decyduje się na kolejne odważne modyfikacje swojego znaku firmowego. Począwszy od 28 października 2014 r. na stronie głównej portalu codziennie zawiśnie inna wersja logo. Charakterystyczne liternictwo znaku firmowego stanie się zasłoną, a pod nią każdego dnia znajdzie się inne zdjęcie obrazujące wydarzenia związane z danym dniem.