Informacje prasowe

  • Poniedziałek, 21 września
    „Wybieraj świadomie” z Interią

    Akcja „Wybieraj świadomie” to inicjatywa, w której udział biorą wyborcy, politycy i dziennikarze. Poprzez dedykowaną w Interii stronę, użytkownicy zadawać mogą pytania, a sztaby wyborcze mają 60 sekund, by odnieść się do tych kwestii. Odpowiedzi publikowane są bez autoryzacji.

  • Wtorek, 8 września
    Responsywny i odświeżony luksusowy portal dla kobiet Styl.pl

    Styl.pl, luksusowy portal dla kobiet z Grupy Interia.pl, stał się responsywny. Zyskał także nowy wygląd i funkcjonalności.

  • Piątek, 4 września
    Grupa Interia.pl rozpoczyna kampanię tematyczną

    Wystartowała kampania Grupy Interia.pl. Akcja promocyjna objęła telewizję, prasę, radio oraz internet i kino, a także działania PR i social media. Aktywności reklamowe w portalu obejmują także konkursy dla użytkowników.

  • Środa, 2 września
    Nowe aplikacje w portfolio Grupy Interia.pl

    Nowa aplikacja Fakty.interia.pl jest już dostępna na system android. Zmienioną wersję zyskała także aplikacja kulinarnego serwisu Smaker.

  • Środa, 12 sierpnia
    Grupa Bauer Media kupiła Grupę eBroker

    Grupa Bauer Media nabyła 100% udziałów w Mediasoft Polska Sp. z o.o., spółce działającej pod nazwą Grupa eBroker. Nabyta firma jest jednym z liderów segmentu lead generation w modelu marketingu efektywnościowego dla instytucji finansowych. Spółka, podobnie jak kupiony kilka dni temu Rankomat.pl, dołączy do Grupy Interia.pl.