Informacje prasowe

  • Piątek, 29 sierpnia
    Interia tworzy sieć reklamy kobiecej premium AdStyle Network

    Grupa Interia przygotowuje ofertę premium dla reklamodawców zainteresowanych tematyką kobiecą. Sieć AdStyle Network rozpocznie działanie we wrześniu. W skład sieci wejdą luksusowe serwisy STYL.pl i GRAZIA.pl, parentingowy MamDziecko.pl, poradnikowe: Kobieta.Interia.pl, Tipy.pl, Maxmodels.pl, serwisy kulinarne: Smaker.pl, Durszlak.pl oraz wnętrzarska Deccoria.pl. Nowym zespołem pokieruje Dorota Kapturowska.

  • Środa, 27 sierpnia
    Warsztaty muzyczne w serwisie Muzyka.Interia.pl

    Dla wszystkich osób, którym w duszy gra muzyka, portal Interia wspólnie z Fundacją „Czas na Muzykę” przygotował cykl warsztatów muzycznych on-line prowadzonych przez znakomitych muzyków. Lekcje rozpoczną się 25 sierpnia 2014 r. na stronach serwisu Muzyka.Interia.pl.

  • Środa, 13 sierpnia
    Kulinarna playlista tylko w serwisie Smaker.pl

    Smaker.pl – jeden z najpopularniejszych serwisów kulinarnych w Polsce, do tej pory znany z bogatej bazy przepisów użytkowników i artykułów redakcyjnych na temat zdrowego odżywiania oraz stylu życia – wprowadza zupełnie nową funkcjonalność. Teraz będzie w nim można znaleźć także filmy kulinarne vlogerów znanych z YouTube.com. To pierwsza taka funkcjonalność wśród serwisów z kategorii „kuchnia i gotowanie”.

  • Środa, 13 sierpnia
    Pogoda.Interia.pl – najpopularniejszy serwis pogodowy mobile

    Pogoda.interia.pl jest najpopularniejszym serwisem pogodowym w Polsce wśród użytkowników mobilnych - tak wynika z najnowszego rankingu stron internetowych, przygotowanego w ramach badania Megapanel/PBI Gemius.

  • Czwartek, 31 lipca
    „70 sekund ciszy” w Interii

    Interia przyłącza się do ogólnopolskiej akcji „70 sekund ciszy na 70-lecie powstania”, której celem jest uczczenie pamięci bohaterów powstania warszawskiego z 1944 roku. Dodatkowo w serwisie Nowahistoria.interia.pl opublikowany zostanie cykl pogłębionych artykułów o walkach i życiu powstańców.