Informacje prasowe

  • Wtorek, 21 października
    Serwisy kulinarne rosną na potęgę

    Zgodnie z ostatnimi wynikami badań Megapanel PBI/Gemius serwisy kulinarne należące do Grupy Bauer Media istotnie zwiększyły swoją przewagę względem konkurencji. W ciągu ostatniego roku liczba użytkowników serwisu Smaker.pl (Interia) wzrosła o blisko 72% a serwisu Durszlak.pl (należący do Phoenix Press) aż o 250%.

  • Poniedziałek, 20 października
    Sylwia Wystub odpowiada za bezpieczeństwo w Interii

    Od października tego roku funkcję Dyrektora ds. Bezpieczeństwa w Grupie Interia pełni Sylwia Wystub, która zastąpiła na tym stanowisku Roberta Pająka. Wystub nadzoruje bezpieczeństwo przetwarzania informacji w grupie, a w szczególności bezpieczeństwo danych osobowych użytkowników usług pocztowych.

  • Czwartek, 16 października
    Rafał Ziemkiewicz wraca z felietonami do Interii

    Po krótkiej przerwie Rafał Ziemkiewicz wraca ze stałymi felietonami do Interii. Cieszącą się popularnością w portalu autorską rubrykę Ziemkiewicz prowadził od 2005 r., będąc jednym z kilku dziennikarzy, zaangażowanych w oryginalny opiniotwórczy projekt serwisu Fakty. Pierwszy po krótkiej przerwie nowy felieton Ziemkiewicza pojawi się na stronach portalu już w najbliższy piątek, 17 października.

  • Środa, 8 października
    Strona główna Interii najszybciej ładującą się stroną wśród portali

    Jak podał serwis hostersi.pl nowa strona główna portalu Interia jest jedną z najszybciej ładujących się stron głównych pośród polskich portali horyzontalnych. W rankingu najszybciej działających serwisów internetowych w Polsce znalazły się również Wikipedia.org, Facebook.com, Gratka. Natomiast nowa strona Wirtualnej Polski zanotowała najgorsze, ostatnie miejsce.

  • Poniedziałek, 6 października
    Interia prowadzi kampanię tematyczną w mediach

    W poniedziałek, 6 października br. w polskich mediach będzie można zobaczyć kolejną odsłonę kampanii reklamowej Interii, związanej z ogłoszonym niedawno rebrandingiem portalu. Tym razem Interia stawia na zaprezentowanie treści, które użytkownicy mogą znaleźć w kluczowych serwisach portalu. Kampania obejmie prasę, radio oraz internet. Za kreację i dobór mediów odpowiada dział marketingu Interii.