Informacje prasowe

  • Poniedziałek, 22 września
    Wystartowała sieć kobieca Interii –  AdSTYLE Network

    ​Z dniem 22 września br. oficjalnie rozpoczęła działalność nowa sieć kobieca Grupy Interia - AdSTYLE Network. Do zespołu Doroty Kapturowskiej dołączyły Anna Rusinowicz i Katarzyna Rytelewska, obie posiadają szerokie doświadczenie w sprzedaży reklam w segmencie kobiecym. Sieć przygotowała rozbudowaną ofertę dla reklamodawców zainteresowanych dodarciem do bardzo atrakcyjnej grupy konsumentów, poszukujących produktów w kategorii premium. Wraz ze startem sieci ruszy kampania promocyjna w mediach marketingowych.

  • Czwartek, 18 września
    Styl.pl ogłasza konkurs na Stylowy Kosmetyk 2014 roku

    Ruszyła IV edycja prestiżowego plebiscytu Stylowy Kosmetyk – konkursu na najlepszy debiut na polskim rynku produktów kosmetycznych w opinii użytkowniczek portalu Styl.pl. Organizator nie pobiera od producentów żadnych opłat, ponieważ z założenia plebiscyt ma mieć charakter niekomercyjny – a jego celem jest rzetelne informowanie o dobrych jakościowo produktach dostępnych w Polsce.

  • Poniedziałek, 15 września
    Interia wspiera oszczędzanie

    Polacy coraz częściej robią zakupy przez Internet – szacuje się, że on-line kupuje już prawie 70% konsumentów. Nic więc dziwnego, że chętnie poszukują w sieci informacji o przecenach, rabatach i wyprzedażach. Wychodząc naprzeciw potrzebom konsumentów, Interia stworzyła wtyczkę do przeglądarek internetowych, która pozwoli im być na bieżąco ze wszystkim promocjami w ulubionych sklepach internetowych.

  • Środa, 10 września
    Nowa strona główna Interii – przejrzysta i bardziej informacyjna

    Tydzień po zapowiedzianej zmianie wizerunku Interii, światło dzienne ujrzała jej odświeżona strona główna – na której po raz pierwszy pojawiło się nowe logo. Interia stawia na uporządkowanie, czytelność i informacyjność swojej kluczowej witryny. Górna część strony została w widoczny sposób podzielona na dwie równoważne części – informacyjną oraz life’stylową. Prace nad nową stroną – obejmujące serię badań ilościowych i jakościowych – trwały ponad pół roku, a w ich rezultacie powstała nowoczesna i przyjazna czytelnikom witryna.

  • Środa, 3 września
    Interia w nowej odsłonie!

    Niebawem internautom zaprezentowana zostanie nowa identyfikacja wizualna firmy, w ramach której nowy znak marki zyska otwartą formę i wyraziste liternictwo. Nową Interię będzie cechować odważne podejście do znaku firmowego oraz rozbudowana paleta kolorystyczna wykorzystywana w identyfikacji wizualnej marki. Zmienione logo ma stanowić odbicie nowoczesności i wiarygodności portalu.