Informacje prasowe

  • Poniedziałek, 20 października
    Sylwia Wystub odpowiada za bezpieczeństwo w Interii

    Od października tego roku funkcję Dyrektora ds. Bezpieczeństwa w Grupie Interia pełni Sylwia Wystub, która zastąpiła na tym stanowisku Roberta Pająka. Wystub nadzoruje bezpieczeństwo przetwarzania informacji w grupie, a w szczególności bezpieczeństwo danych osobowych użytkowników usług pocztowych.

  • Czwartek, 16 października
    Rafał Ziemkiewicz wraca z felietonami do Interii

    Po krótkiej przerwie Rafał Ziemkiewicz wraca ze stałymi felietonami do Interii. Cieszącą się popularnością w portalu autorską rubrykę Ziemkiewicz prowadził od 2005 r., będąc jednym z kilku dziennikarzy, zaangażowanych w oryginalny opiniotwórczy projekt serwisu Fakty. Pierwszy po krótkiej przerwie nowy felieton Ziemkiewicza pojawi się na stronach portalu już w najbliższy piątek, 17 października.

  • Środa, 8 października
    Strona główna Interii najszybciej ładującą się stroną wśród portali

    Jak podał serwis hostersi.pl nowa strona główna portalu Interia jest jedną z najszybciej ładujących się stron głównych pośród polskich portali horyzontalnych. W rankingu najszybciej działających serwisów internetowych w Polsce znalazły się również Wikipedia.org, Facebook.com, Gratka. Natomiast nowa strona Wirtualnej Polski zanotowała najgorsze, ostatnie miejsce.

  • Poniedziałek, 6 października
    Interia prowadzi kampanię tematyczną w mediach

    W poniedziałek, 6 października br. w polskich mediach będzie można zobaczyć kolejną odsłonę kampanii reklamowej Interii, związanej z ogłoszonym niedawno rebrandingiem portalu. Tym razem Interia stawia na zaprezentowanie treści, które użytkownicy mogą znaleźć w kluczowych serwisach portalu. Kampania obejmie prasę, radio oraz internet. Za kreację i dobór mediów odpowiada dział marketingu Interii.

  • Piątek, 26 września
    Jesienna kampania reklamowa odmienionej Interii

    Interia rozpoczyna zasięgową kampanię reklamową, której celem jest zaprezentowanie nowej identyfikacji wizualnej oraz uruchomionej na początku września nowej strony głównej portalu. Portal stawia na wzmocnienie swojego wizerunku jako źródła codziennych informacji. Kreację do kampanii przygotowała krakowska agencja Eternal Monkeys przy współpracy z działem marketingu firmy. Udźwiękowieniem spotu zajęło się krakowskie studio RS Media.