Informacje prasowe

Biuro Reklamy Interii na podium w raporcie „Media&Marketing Polska”

Piątek, 1 grudnia (14:55)

W dorocznym, czternastym już raporcie „Biura Reklamy”, przygotowanym przez redakcję magazynu „Media&Marketing Polska”, Biuro Reklamy Grupy Interia zajęło trzecie miejsce w klasyfikacji ogólnej i pierwsze (obok WP) wśród portali.

Zdjęcie

INTERIA /INTERIA.PL
INTERIA
/INTERIA.PL

- Gratuluję! Dobra robota! Zajęliśmy pierwsze miejsce wśród portali ex aequo z WP, notując jedną z najwyższych (jeśli nie najwyższą) poprawę notowań w stosunku do poprzedniego roku. Oznacza to, że w oczach rynku już teraz działamy dobrze - a co dla nas najważniejsze, mamy świadomość, gdzie są jeszcze braki i wyzwania oraz że mamy plan, jak się za nie zabrać. Powinno być tylko lepiej - powiedział Artur Potocki, Prezes Zarządu Grupy Interia.

- Tegoroczna edycja przyniosła dla naszego biura reklamy wiele miłych niespodzianek. Dzięki ciężkiej i konsekwentnej pracy udało się poprawić oceny, jakie uzyskaliśmy od naszych klientów w pięciu z sześciu kategorii. Największy postęp zanotowaliśmy w kategorii "Szybko i wyczerpująco odpowiadają na brief" oraz "Są otwarci na negocjacje cenowe" i "Mam do nich zaufanie, dają mi poczucie bezpieczeństwa". Jak biuro zostaliśmy sklasyfikowani na pierwszym miejscu razem z biurem WP, wśród konkurencji portalowej. W klasyfikacji ogólnej zajęliśmy trzecie miejsce, wyprzedzając Onet, Gazetę, Facebooka i Google. Przegraliśmy jedynie z małymi podmiotami Sarigato/Sataku oraz Mediafarm, które ze swojej natury mogą być zdecydowanie bardziej elastyczne - mówi Robert Biegaj, Dyrektor Działu Handlowego Interii. - Jest mi niezmiernie miło pogratulować całemu zespołowi handlowemu tak dobrego wyniku i jestem przekonany, że nie poprzestaniemy na tym. 

Raport "Biura Reklamy 2017" został przygotowany przez redakcję "Media&Marketing Polska" wraz z instytutem badawczym Kantar Millward Brown. Badanie przeprowadzono w dniach 5-12 października 2017 r. Pracę biur oceniali specjaliści wytypowani przez domy mediowe - osoby, które bezpośrednio współpracują z biurami reklamy.