Informacje prasowe

Interia prezentuje autorską ramówkę wideo

Poniedziałek, 24 października 2016 (16:31)

Interia kontynuuje rozwój oferty wideo. Tym razem portal stawia na współpracę z vlogerami i youtuberami.

Po zeszłotygodniowej premierze rozmów na żywo radia RMF FM, Interia postanawia włączyć do swojej oferty różnorodne wideoformaty internetowe.  

"Sieć to różnorodność poglądów i miejsce, gdzie aktywnie poszukuje się nowych form komunikacji, stąd decyzja o prezentacji w portalu twórczości stricte internetowej. Nie chcemy, by portal udawał telewizję czy z nią konkurował. Wierzymy, że portalom bliżej jest do formy, jaką prezentują vlogerzy czy youtuberzy, niż do formatów telewizyjnych. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy o prezentacji takich materiał na stronie głównej Interii." - mówi Agnieszka Maciaszek, Dyrektor Mobile i Wideo.  

W ramach nowych cykli wideo, Interia współpracuje z popularnymi youtuberami, którzy przygotowują wideo dedykowane wyłącznie dla użytkowników portalu:

- Prowadzony przez autora popularnej serii "BEKA" Łukasza Walaszka, szerzej znanego jako Yoczook program Selektor prezentuje przegląd najzabawniejszych filmików, które w mijającym tygodniu podbijały internet. Premiera odcinka w każdy piątek o 19:00.

- Program Nauka bez fikcji, pokazywany w portalu w każdą środę o godz. 9:00, prezentuje ciekawostki naukowe, pokazane w przystępny i zabawny sposób. Prowadzący to znany internetowej widowni z kanału "Uwaga! Naukowy bełkot" Dawid Myśliwiec.

- SPORTrix skierowany jest do kibiców, którzy lubią oglądać informacje sportowe przedstawione w zabawny sposób. Premiera każdego odcinka odbywa się w środy o godz. 19:00. Program prowadzi Patryk Turski aka Turpat, znany między innymi z cyklu "Gimby nie znajo".

- Fitmania to vlog prowadzony przez Michała Żądło, twórcę kanału Agresywna Masa, przeznaczony dla miłośników aktywnego trybu życia. Nowe odcinki oglądać można w każdy czwartek o godz.19:00.

"Pierwsze efekty naszej współpracy z youtuberami są już widoczne w portalu. To jednak nie koniec naszych nowości wideo. To, kto jeszcze pojawi się przy tym projekcie, zależeć będzie od naszych użytkowników." - dodaje Agnieszka Maciaszek.

Materiały cyklu dostępne są obecnie na stronie http://www.interia.tv/autoplay. Interia zapowiada również testowanie nowych kanałów dystrybucji kontentu wideo, m.in.: YouTube, Facebook, Snapchat etc.