Informacje prasowe

Nowi dziennikarze w Interii

Poniedziałek, 10 kwietnia (13:51)

Monika Krześniak-Sajewicz w serwisie Biznes, Juliusz Szalek w Motoryzacji – portal Interia.pl wzmacnia redakcję.

Zdjęcie

Monika Krześniak-Sajewicz i Juliusz Szalek w Interii /INTERIA.PL
Monika Krześniak-Sajewicz i Juliusz Szalek w Interii
/INTERIA.PL

- Rozbudowujemy redakcyjną obecność w Warszawie, co w naturalny sposób wzmacnia pozycję Interii jako medium ogólnopolskiego. Skupiamy się na tych segmentach, w których dostrzegamy największy potencjał rozwoju. Obecnie są to segmenty biznesowe i motoryzacyjne - mówi redaktor naczelny Interii Krzysztof Fijałek.

Monika Krześniak-Sajewicz dołączyła do redakcji biznesowej portalu Interia.pl, gdzie zajmuje się tematyką finansowo-bankową. To doświadczona dziennikarka ekonomiczna, znana z łamów "Rzeczpospolitej" i "Gazety Prawnej".
Krześniak-Sajewicz jest podwójną laureatką nagrody dziennikarskiej Związku Banków Polskich im. Mariana Krzaka oraz pierwszą laureatką nagrody specjalnej Grand Press Economy dla dziennikarza ekonomicznego.

Juliusz Szalek - dziennikarz motoryzacyjny i entuzjasta wszystkiego, co jeździ - rozpoczął pracę w serwisie Motoryzacja. Przygodę z dziennikarstwem zaczynał w "Gazecie Wyborczej", gdzie przez wiele lat współtworzył dodatek "Wysokie Obroty" i magazyn o tym samym tytule. Pracował w branżowym magazynie "Press", publikował w największych tygodnikach opinii w Polsce. Tworzył portal motoryzacyjny Moto.pl (Agora), w którym pełnił funkcję redaktora naczelnego. Jednocześnie współprowadził program "Zakup kontrolowany" w TVN Turbo i współpracował z tą stacją przy tworzeniu programu "Automaniak". Był menedżerem wydawnictw motoryzacyjnych w kanale online Ringier Axel Springer, zarządzał serwisami Autoświat.pl i Topgear.com.pl Był również redaktorem naczelnym magazynu "Auto Motor i Sport", wydawanego przez Motor-Presse Polska. Ostatnio pracował w Grupie Wirtualna Polska, na stanowisku Redaktora Prowadzącego serwisu WP Moto.

Według badania Gemius/PBI w lutym br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 18,5 mln realnych użytkowników i 1,2 mld odsłon, a sam portal Interia - 12,6 mln użytkowników i 689 mln odsłon.