Informacje prasowe

Rusza sprzedaż reklam w nowym serwisie sportowym Eurosportu i Interii

Wtorek, 28 listopada (14:18)

W połowie listopada zadebiutował nowy serwis sportowy tworzony przez połączone redakcje Eurosportu i Interii. Eurosport.interia.pl to obecnie jeden z największych portali o tematyce sportowej w Polsce. Debiutowi serwisu towarzyszyła zmiana strony głównej Interii, zapewniająca łatwiejszy dostęp do materiałów sportowych. Właśnie została uruchomiona także sprzedaż reklam w serwisie.

Zdjęcie

Eurosport.interia.pl /Interia.pl /INTERIA.PL
Eurosport.interia.pl
/Interia.pl /INTERIA.PL

Strona Eurosport.interia.pl stworzona została z myślą o polskich kibicach - czytelnikach portalu Interia oraz widzach Eurosportu, najpopularniejszego kanału sportowego w Polsce. Serwis tworzony jest przez połączone redakcje obu partnerów i zawiera artykuły, analizy, wywiady oraz relacje na żywo. Filarem portalu są treści wideo pochodzące z anteny oraz produkowane lokalnie lub centralnie przez Eurosport. Kibice znajdą wśród nich skróty z najważniejszych wydarzeń transmitowanych przez Eurosport, rozmowy z ekspertami i sportowcami, materiały redakcyjne, a także kontent tworzony wokół igrzysk olimpijskich. Portal będzie stale rozwijany, aby stać się miejscem pierwszego wyboru dla wszystkich fanów sportu w Polsce.

- Siła kontentu sportowego jest niezwykła. Jest to widoczne szczególnie w przypadku treści wideo, które docierają codziennie do milionów widzów za pośrednictwem różnych ekranów. Eurosport to marka doceniana przez kibiców za najwyższą jakość i profesjonalizm, dlatego jestem przekonana, że nasze materiały digital będą stanowić wyjątkową wartość dla reklamodawców - powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, SVP Country Manager Discovery w Polsce, do którego należy Eurosport.

Od dzisiaj marketerzy mają możliwość zakupu reklam i sponsoringu serwisu. Sprzedaż reklam wideo będzie prowadzona przez Polsat Media. Po stronie Interii pozostaje sprzedaż display, sponsoringów i content marketingu. Wprowadzona do cennika została m.in. poszerzona wersja sponsoringu serwisu sportowego z modułem pozwalającym na branding sekcji na stronie głównej portalu Interia. Zespoły Discovery Media Brand Partnership oraz Interia pracują nad rozwojem niestandardowych i unikatowych sprzedażowych ofert crossmediowych.

- Cieszymy się, że będziemy mogli zaoferować naszym klientom możliwość reklamy wideo przy najważniejszych wydarzeniach sportowych, którymi dysponuje Eurosport. Jestem przekonany, że serwis Eurosport.interia.pl będzie istotnym elementem kampanii zasięgowych realizowanych w Ipli, a także uzupełnieniem kampanii telewizyjnych realizowanych w kanałach Eurosport i Polsat Sport. Sprzedaż reklam video w nowopowstałym serwisie jest naturalnym rozszerzeniem naszej wieloletniej współpracy z kanałami Eurosport.  - dodał Stanisław Janowski, Managing Director Polsat Media. 

- W serwisie Eurosport.interia.pl oferujemy oczywiście kampanie displayowe, zarówno w modelu sprzedaży tradycyjnej, jak i programatycznej. To nie wyczerpuje naszej oferty, bo umożliwiamy również sponsoring całych sekcji oraz rozbudowane akcje content-marketingowe, wykorzystujące unikalne kompetencje połączonych redakcji sportowych Grupy Interia i Eurosport. Docelowo chcielibyśmy zaproponować rynkowi szersze akcje crossmediowe, dedykowane poszczególnym dyscyplinom lub konkretnym wydarzeniom sportowym. Cieszy nas również udział Polsat Media w tym projekcie. Razem tworzymy unikatowy w skali kraju mariaż oferty internetowej, w której każda ze stron to najlepsi fachowcy w swoich dziedzinach - powiedział Robert Biegaj, Dyrektor Działu Handlowego w Grupie Interia.

Pierwszym wielkim wydarzeniem, które będzie relacjonowane na nowym portalu będą Zimowe Igrzyska Olimpijskie PyeongChang 2018, a przygotowaniem do tej imprezy zawody Pucharu Świata m.in. w skokach narciarskich, biathlonie, biegach narciarskich, czy narciarstwie alpejskim. Eurosport, będący częścią Discovery Communications, to oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich w 48 europejskich krajach*, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego oraz wyłączny partner telewizyjny Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

***

*Poza Francją (2018-2020) i Federacją Rosyjską. Eurosport jest oficjalnym nadawcą igrzysk na terenie Wielkiej Brytanii w 2018 i 2020 roku. W tym roku Discovery Communications zawarło umowy sublicencyjne z TVP i Polskim Radiem dotyczące igrzysk w 2018 i 2020 roku.