Informacje prasowe

Sprzedaż bezpośrednia Interii w strukturach Semahead

Środa, 4 października (16:17)

Należąca do Interii agencja Semahead przejmuje nadzór nad sprzedażą bezpośrednią Grupy Interia.

Zdjęcie

Semahead /INTERIA.PL
Semahead
/INTERIA.PL

W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania klientów Grupa Interia zmienia swoją ofertę dla klientów bezpośrednich. Od czwartego kwartału br. sprzedaż bezpośrednia zostanie włączona w kompetencje agencji Semahead. Nowe rozwiązanie ma na celu zapewnienie obecnym i potencjalnym partnerom biznesowym grupy pełnej obsługi w zakresie nowoczesnych technik cyfrowej komunikacji.

Połączoną strukturą będzie kierował Konrad Błazenek, Dyrektor Zarządzający Semahead. Dotychczasowy dyrektor sprzedaży bezpośredniej Michał Otocki odchodzi z Interii.

Semahead jest agencją Grupy Interia.pl specjalizującą się w marketingu w wyszukiwarkach. W ofercie agencji znajdują się przede wszystkim kompleksowe rozwiązania z zakresu pozycjonowania (SEO), Google AdWords, web analytics oraz social media.

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 17,5 mln realnych użytkowników i 1,2 mld odsłon, a sam portal Interia - 13,0 mln użytkowników i 716,4 mln odsłon.