Dołącz do nas - etapy rekrutacji do interia.pl

  • 1. Wysłanie aplikacji

    Na tym etapie inicjatywa należy do Ciebie! Jeśli zainteresuje Cię któraś z ofert, zapraszamy do wysłania aplikacji na adres kadry@firma.interia.pl (w przypadku ofert pracy) lub na adres praktyki@firma.interia.pl (w przypadku praktyk lub stażu).

    Dokumenty, jakich wymagamy, to zazwyczaj CV i list motywacyjny. Zawsze możesz też dołączyć dodatkowe materiały, np. referencje czy portfolio. Jeśli nie znajdziesz oferty idealnej dla siebie, wyślij CV z informacją, jakie propozycje Cię interesują.

    Taka aplikacja trafi do naszej bazy i będzie czekała na odpowiedni moment. Wysyłając dokumenty aplikacyjne, pamiętaj, aby w tytule e-maila zawsze podać nazwę stanowiska, na które aplikujesz, oraz numer referencyjny.

    Nie zapomnij również o dołączeniu klauzuli poufności.

  • 2. Selekcja CV

    To zadanie dla pracowników Działu HR. Spośród nadesłanych CV wybieramy te, które najlepiej spełniają wymagania danej oferty.

  • 3. Wywiad telefoniczny

    Jeśli do Ciebie zadzwonimy, oznacza to, że pozytywnie przeszedłeś/przeszłaś pierwszy etap rekrutacji, czyli zainteresowało nas Twoje CV. Osoba z Działu HR przeprowadzi z Tobą wywiad telefoniczny.

    Podczas takiej rozmowy sprawdzimy Twoją motywację, a także oczekiwania wobec nowej pracy. Czasem jest to też wstępna weryfikacja merytoryczna.

  • 4. Spotkania rekrutacyjne

    To doskonały moment, żeby zaprezentować się przed przyszłym pracodawcą. W zależności od stanowiska liczba spotkań może być różna, ale z reguły czekają Cię dwa spotkania:

    Pierwsze spotkanie odbywa się z osobą z działu HR oraz kierownikiem działu, do którego aplikujesz. Podczas tego etapu sprawdzamy Twoje kompetencje i wiedzę merytoryczną. Możesz spodziewać się testów umiejętności lub wiedzy (np. testy programistyczne, znajomości Excela, językowe itp.) oraz różnego rodzaju zadań (np. case do rozwiązania, tekst do napisania).

    Drugie (i najczęściej ostatnie) spotkanie odbywa się z dyrektorem jednostki.

    Pamiętaj, że spotkanie to nie tylko czas na sprawdzenie Twoich kompetencji i umiejętności. To również moment, kiedy możesz poznać nas jako pracodawcę. Dlatego nie bój się pytać!

  • 5. Informacja zwrotna

    Po zakończonym procesie rekrutacyjnym (zazwyczaj w ciągu dwóch tygodni od ostatniego spotkania) otrzymasz od nas finalną informację na temat podjętej decyzji.

    Trzymamy kciuki!
Znasz już sposób rekrutacji do interia.pl
znajdź dla siebie ofertę!