Marketing Automation Specialist (agencja Semahead)

KRAKÓW, NR REF. 272

Dołącz do Semahead i zyskaj!

  • pracę w firmie wiodącej w swojej branży,
  • dostęp do praktycznej wiedzy dotyczącej automatyzacji marketingu,
  • pakiet szkoleniowo – adaptacyjny na starcie, 
  • rozwój wiedzy w ramach uczestnictwa w wydarzeniach branżowych,
  • możliwość dzielenia się swoją wiedzą i rozwój własnej marki (Personal Branding) w ramach agencji, w tym autorskie teksty na blogu Semahead,
  • turbo dawka wiedzy, którą z chęcią się podzielimy. Jeżeli tylko chcesz możesz bardzo dużo się nauczyć! :)
  • dołączysz do zespołu, którego core’owym obszarem jest analityka internetowa. Stawiamy na kreatywność i innowacyjność. Codziennie, w pracy z Klientami dostarczamy rozwiązania, które wpisują się w aktualne rynkowe trendy.  Dajemy bardzo dużą dawkę wiedzy z zakresu CX, UX, Business Performance. Jednocześnie sami ciągle się uczymy, eksplorujemy nowe możliwości czego efektem są nowe specjalizacje w ramach zespołu.


Do twoich zadań należeć będzie:

  • projektowanie i doskonalenie bieżącego wykorzystania narzędzi do automatyzacji marketingu,
  • konfigurowanie narzędzia do automatyzacji marketingu w celu automatyzacji komunikacji z potencjalnymi klientami i zwiększania zaangażowania obecnych,
  • obsługa istniejących kampanii e-mail i SMS (np. Nowe wyzwalacze, tokeny),
  • planowanie i wdrażanie kampanii e-mail marketingowych e-commerce,
  • opracowywanie strategii angażowania i pozyskiwania klientów dla różnych segmentów,
  • pomoc w zakresie strategii utrzymania klienta,
  • analiza wyników z podjętych działań (np. Śledzenie ROI w pozyskiwaniu leadów),
  • współpraca z projektantami i copywriterami przy przygotowywaniu materiałów e-mailowych, tworzeniu stron internetowych.


Must have

  • doświadczenie w zarządzaniu pocztą i bezpośrednią komunikacją marketingową, tworzeniu i uruchamianiu kampanii e-mailowych,
  • zaawansowana wiedza i wykorzystanie narzędzia do automatyzacji marketingu, personalizacja treści, segmentacja baz danych, uruchamianie e-maili i konfiguracja kampanii,
  • znajomość rynku reklamy online,
  • bieżąca znajomość HTML, CSS, produktów biurowych Microsoft,
  • excel z zarządzaniem danymi i raportami,
  • skuteczność analizy i rozumienia danych za pomocą różnych narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, Yandex),
  • zaangażowanie, motywacja, ukierunkowanie na cel,
  • mile widziane doświadczenie w zakresie automatyzacji marketingu i integracji z innymi usługami (np. kampanie e-mailowe uruchamiane za pośrednictwem wywołań API, integracja z CRM lub usługi dostawców, takie jak SMS, ankieta lub webinarium).


Poznajmy się bliżej :)Zobacz jak pracujemy na co dzień, integrujemy się, rozwijamy swoje umiejętności. Zapraszam do odwiedzenia naszego fanpage:

INTERIAPOGODZINACH    


Zainteresowane, spełniające wymagania osoby, prosimy o przesłanie CV oraz listu motywacyjnego z odpowiednim numerem referencyjnym na adres:

Prosimy o zawarcie w przesłanych dokumentach klauzuli:
"Niniejszym wysyłając CV i list motywacyjny wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w związku z przeprowadzaną rekrutacją w tym także po jej zakończeniu w przyszłych procesach rekrutacyjnych w Grupie INTERIA.PL Sp. z o.o. Sp. k. odpowiadających mojemu profilowi wykształcenia z zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych, Dz.U.nr.133 poz.883. Przyjąłem/jełam do wiadomości, że zgodę na przetwarzanie danych w powyższym zakresie mogę odwołać w każdej chwili kierując stosowne oświadczenie do Grupy INTERIA.PL Sp. z o.o. Sp. k."

Jednocześnie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy, a kontaktować będziemy się tylko z wybranymi osobami.