AdRetail – nowe skuteczne narzędzie wsparcia sprzedaży w handlu i FMCG
AdRetail to sieć reklamowa nastawiona na efekty sprzedażowe. Bazuje na serwisach Promocyjni.pl, Okazjum i Promoceny.pl, które należą do Grupy Interia.pl.
AdRetail to sieć reklamowa nastawiona na efekty sprzedażowe. Bazuje na serwisach Promocyjni.pl, Okazjum i Promoceny.pl, które należą do Grupy Interia.pl.
AdRetail wspiera sprzedaż produktami reklamowymi skonstruowanymi wokół prezentacji gazetek promocyjnych. Po przejęciu przez Grupę Interia.pl serwisów Okazjum.pl oraz Promoceny.pl oraz w połączeniu z serwisem Promocyjni.pl, sieć trafia do ok 1,5 mln* osób aktywnie poszukujących ofert w sklepach online i offline. Szyte na miarę kampanie AdRetail emitowane są też na powierzchniach Interii i innych wydawców.
Jak mówi Norbert Kowalski, dyrektor zarządzający siecil: “AdRetail to największa sieć reklamowa, która specjalizuje się w kampaniach wsparcia sprzedaży. Obsługa gazetek handlowych pozwala nam trafiać do użytkownika, gdy podejmuje decyzje zakupowe, podobnie jak reklama POS. Dzięki temu AdRetail skutecznie realizuje wiele celów swoich klientów: zwiększa ruch w sklepach stacjonarnych (ROPO), wspiera aktywności ecommerce, a także wzmacnia markę sieci handlowych”.
Megapanel wrzesień 2015 r.