Informacje Prasowe

AdRetail w technologicznym partnerstwie z Roq.ad

Roq.ad, niezależny dostawca innowacyjnych rozwiązań z zakresu probabilistycznych identyfikacji użytkowników cross-device, nawiązał partnerstwo technologiczne i sprzedażowe z Grupą Interia.pl.


Narzędzia identyfikacji użytkowników opracowane przez Roq.ad pozwalają na integrację kanałów online i offline, poprzez budowanie kompleksowej wiedzy w zakresie profili użytkowników, rozumianych nie tylko jako “ciasteczka” przeglądarek, ale również ich unikalne urządzenia mobilne. Rozwiązania te wykorzystywane są przez wydawców, agencje, domy mediowe, trading deski oraz reklamodawców w całej Europie do lepszej analizy ścieżek atrybucji, targetowania cross-device, remarketingu, “audience extension” oraz działań analitycznych.
Współpraca z AdRetail, jednostką biznesową Grupy Interia.pl, działającą w branży retail jest kolejnym etapem rozwoju analityki wpływu kampanii online na efekty offline (np. wizyty w sklepach) na polskim gruncie. Flagowy produkt “ROPO360” został z sukcesem zaimplementowany w pilotażowych kampaniach wybranych wiodących sieci handlowych oraz we współpracy z największymi domami mediowymi w Polsce.
– Branża cross-device rozwija się niezwykle dynamicznie i miło jest obserwować, że świadomość szerokich możliwości, jakie daje ta technologia, realnie wzrosła również w Polsce. Produkty, które udało nam się wspólnie z Roq.ad zaproponować wybranym klientom zainspirowały nas, aby pójść za ciosem i poszerzyć tę technologiczną współpracę. Chcąc pozostać liderem wśród dostawców rozwiązań przeznaczonych dla branży retail oraz utrzymać miejsce lidera na polskim rynku e-gazetek promocyjnych, wdrażamy w AdRetail oraz Grupie Interia.pl to innowacyjne rozwiązanie – powiedział Karol Kamiński, Dyrektor Zarządzający w AdRetail. – Dla naszych beneficjentów jest to istotna i długo wyczekiwana nowość na rynku reklamy oraz analityki działań e-marketingowych. Wybór technologii Roq.ad nie był przypadkowy. Liczy się dla nas zaufanie i partnerskie oraz długofalowe podejście do współpracy – skomentował Kamiński.
Carsten Frien, założyciel i CEO Roq.ad dodał: -“Cieszymy się, że możemy wprowadzić na polski rynek nasze unikalne rozwiązania analityczne i wiodącą omnichannelową technologię w partnerstwie z AdRetail i Grupą Interia.pl.
AdRetail to sieć reklamowa nastawiona na efekty sprzedażowe. Bazuje na serwisach Promocyjni.pl, Okazjum i Promoceny.pl, należącymi do Grupy Interia.pl.

Interia.pl sp. z o.o.
ul. Kotlarska 11, 31-539 Kraków
Tel.: +48 12 646 27 00
Fax: +48 12 646 27 10
KRS: 0001009169, NIP: 6772118727

 

 

Korzystanie z portalu oznacza akceptację: Regulaminu, Prywatność.
Copyright by INTERIA.PL 1999 – 2024 © Wszelkie prawa zastrzeżone.