Informacje Prasowe

DING – nowy serwis i aplikacja Grupy Interia.pl

Należąca do Interii, Grupa AdRetail wprowadził na rynek nowy produkt. Serwis oraz aplikacja mobilna DING to nowe narzędzie agregujące gazetki reklamowe, wydawane przez sieci handlowe operujące w całej Polsce. DING został wyposażony w szereg funkcji, dzięki którym korzystanie z gazetek przynosi jeszcze więcej korzyści.


DING jest nową na polskim rynku aplikacją gazetkową w pełni zintegrowaną z jego wersją webową. Wydawcą produktu jest, należąca do Interii, platforma emisji i analityki gazetek promocyjnych – Grupa AdRetail.
DINGa od innych podobnych produktów, dostępnych na rynku odróżniają dodatkowe funkcjonalności. Przede wszystkim użytkownicy zarówno serwisu jak i aplikacji zyskują możliwość ustawienia w aplikacji powiadomień o nowych i interesujących ich promocjach i ofertach, a także tworzenie list zakupowych na bazie asortymentu prezentowanego w gazetkach.


– Tworząc DINGa położyliśmy duży nacisk na UI i UX, co sprawia, że z serwis i apka są intuicyjne, przyjemne w obsłudze i pozbawione wad, z którymi codziennie zderzają się użytkownicy usług gazetkowych. Ponadto, nasz nowy serwis i aplikacja oferuje największą liczbę gazetek i ofert sieci handlowych. W tym momencie w DINGu można przejrzeć magazyny promocyjne już ponad 300 sieci, a nieustanie zabiegamy o kolejne – komentuje Karol Kamiński, dyrektor zarządzający AdRetail.
Oprócz możliwości tworzenia list zakupowych i ustawania alertów na wybrane produkty i gazetki, użytkownicy DINGa otrzymują dostęp do tzw. gorących ofert, a ich konto integruje aktywność wykonaną zarówno w aplikacji, jak i na stronie www.
Wyniki badań prowadzonych ostatnio przez Nielsena wyraźnie określiły rolę, jaką gazetki promocyjne pełnią w marketingu dużych sieci handlowych. Potwierdza to fakt, że niezmiennie od wielu lat gazetki są jednym z najskuteczniejszych narzędzi reklamowych – mówi Filip Lenart, Dyrektor Marketingu i PR w Interii. – DING to nowoczesne narzędzie, pozwalające na jeszcze lepsze wykorzystanie tego potencjału poprzez zwiększenie zasięgu, dostępności i użyteczności gazetek. Tym samym, DING rozszerza portfolio naszych usług dla podmiotów branży retailowej i umożliwia skuteczniejsze dopasowanie naszej oferty do ich marketingowych potrzeb – dodaje Lenart.
Launchowi DINGa towarzyszyć będzie promocja, obejmująca działania autopromocyjne, content marketingowe, a także kampanię zarówno w social mediach, jak i w mediach tradycyjnych.
***
AdRetail to sieć reklamowa zorientowana na efekty sprzedażowe, która administruje powierzchniami najpopularniejszych w Polsce serwisów gazetkowych: Promocyjni.pl, Okazjum.pl, Promoceny.pl oraz jest operatorem serwisu kodyrabatowe.interia.pl, jednego z największych agregatorów zniżek i rabatów do sklepów internetowych.
AdRetail wspiera sprzedaż produktami reklamowymi skonstruowanymi wokół prezentacji gazetek promocyjnych. Kampanie tworzone przez AdRetail emitowane są także na powierzchniach Interii i innych wydawców. Oprócz tego spółka również oferuje usługi analityczne gazetek promocyjnych, analizę konwersji do wizyt w sklepach (ROPO) oraz zaawansowaną analitykę cross-device skierowaną sklepów internatowych, agencji marketingu digital oraz reklamodawców prowadzących aktywne działania marketingowe online.

Interia.pl sp. z o.o.
ul. Kotlarska 11, 31-539 Kraków
Tel.: +48 12 646 27 00
Fax: +48 12 646 27 10
KRS: 0001009169, NIP: 6772118727

 

 

Korzystanie z portalu oznacza akceptację: Regulaminu, Prywatność.
Copyright by INTERIA.PL 1999 – 2024 © Wszelkie prawa zastrzeżone.