Strona eurosport.interia.pl zyska nową identyfikację wizualną łączącą charakterystyczne elementy Eurosportu i Interii. W porównaniu do dotychczasowego serwisu sportowego Interii znacznie zwiększy się ilość treści wideo, a także – dzięki znacznemu powiększeniu redakcji – artykułów, wywiadów, analiz i relacji na żywo. Jako najpopularniejszy kanał sportowy w Polsce, Eurosport oferuje dostęp do ogromnych zasobów materiałów wideo – pochodzących z anteny oraz produkowanych lokalnie lub centralnie przez Eurosport. W ramach umowy obaj partnerzy połączą działania redakcyjne i reklamowe. Nowy projekt będzie stale rozwijany i udoskonalany, aby stać się miejscem pierwszego wyboru dla fanów sportu, poszukujących materiałów wideo i informacji tekstowych.
– Wzmocnienie oferty digitalowej jest jednym z elementów naszej strategii. Wszystkie nasze działania są nakierowane na to, aby dostarczać jak najwięcej sportowych emocji, jak największej liczbie kibiców na wszystkich możliwych platformach. Dzięki współpracy z Grupą Interia będziemy mieli możliwość dotarcia do milionów użytkowników miesięcznie, w tym młodszego pokolenia, i dawania im tego, czego oczekują, czyli najwyższej jakości treści sportowych – powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, SVP Country Manager Discovery w Polsce.
Grupa Interia, będąca częścią międzynarodowego holdingu Bauer Media Group, jest czołowym graczem na polskim rynku mediów nowej generacji – według Badania Gemius/PBI we wrześniu br. strony i aplikacje Grupy Interia zanotowały 17,9 mln realnych użytkowników i 1,18 mld odsłon. Jest to również najszybciej rozwijający się portal internetowy w Polsce. W okresie maj 2016 – maj 2017 Grupa Interia zanotowała wzrost na wszystkich platformach (total) na poziomie aż 11%. W tym samym okresie Grupa Interia zanotowała również rekordowy wzrost na platformie mobile, który wyniósł 31%.
– Cieszy nas perspektywa długotrwałej współpracy z Discovery Polska. To firma, która najlepiej wie, jak się robi doskonałą telewizję, Grupa Interia ma natomiast pełnię kompetencji w internecie. Razem możemy rozwijać współpracę w ciekawych dla obu stron, niestandardowych modelach biznesowych – podkreślił Artur Potocki, Prezes Zarządu Interii. – Eurosport w Interii to dla nas, ale i dla wszystkich kibiców, zupełnie nowe otwarcie. Mamy do czynienia z połączeniem jednego z najsilniejszych sportowych brandów na świecie z potencjałem najbardziej dynamicznie rozwijającego się portalu w polskiej sieci, ale także połączeniem dwóch doświadczonych redakcji w jednym serwisie. Wspólnie stworzymy najciekawszą i najlepszą merytorycznie ofertę na rynku, podaną w przyjazny użytkownikowi sposób, co szczególnie ważne w roku, w którym czekają nas dwie wielkie sportowe imprezy: zimowe igrzyska olimpijskie i mistrzostwa świata w piłce nożnej – dodał Artur Potocki.
Pierwszym wielkim wydarzeniem, które będzie relacjonowane na nowym portalu będą Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pyeongchang 2018. Eurosport, będący częścią Discovery Communications, to oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich w 48 europejskich krajach*, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego oraz wyłączny partner telewizyjny Polskiego Komitetu Olimpijskiego.