Informacje Prasowe

Eurosport i Interia nawiązały współpracę. Stworzą nowy serwis sportowy

Eurosport, będący częścią Discovery Communications, oraz Grupa Interia zawarły porozumienie, na mocy którego od 13 listopada działanie rozpoczyna serwis eurosport.interia.pl. Strona będzie osadzona na domenie interia.pl i stanie się jednym z największych portali o tematyce sportowej w Polsce.


Strona eurosport.interia.pl zyska nową identyfikację wizualną łączącą charakterystyczne elementy Eurosportu i Interii. W porównaniu do dotychczasowego serwisu sportowego Interii znacznie zwiększy się ilość treści wideo, a także – dzięki znacznemu powiększeniu redakcji – artykułów, wywiadów, analiz i relacji na żywo. Jako najpopularniejszy kanał sportowy w Polsce, Eurosport oferuje dostęp do ogromnych zasobów materiałów wideo – pochodzących z anteny oraz produkowanych lokalnie lub centralnie przez Eurosport. W ramach umowy obaj partnerzy połączą działania redakcyjne i reklamowe. Nowy projekt będzie stale rozwijany i udoskonalany, aby stać się miejscem pierwszego wyboru dla fanów sportu, poszukujących materiałów wideo i informacji tekstowych.
– Wzmocnienie oferty digitalowej jest jednym z elementów naszej strategii. Wszystkie nasze działania są nakierowane na to, aby dostarczać jak najwięcej sportowych emocji, jak największej liczbie kibiców na wszystkich możliwych platformach. Dzięki współpracy z Grupą Interia będziemy mieli możliwość dotarcia do milionów użytkowników miesięcznie, w tym młodszego pokolenia, i dawania im tego, czego oczekują, czyli najwyższej jakości treści sportowych – powiedziała Dorota Żurkowska-Bytner, SVP Country Manager Discovery w Polsce.
Grupa Interia, będąca częścią międzynarodowego holdingu Bauer Media Group, jest czołowym graczem na polskim rynku mediów nowej generacji – według Badania Gemius/PBI we wrześniu br. strony i aplikacje Grupy Interia zanotowały 17,9 mln realnych użytkowników i 1,18 mld odsłon. Jest to również najszybciej rozwijający się portal internetowy w Polsce. W okresie maj 2016 – maj 2017 Grupa Interia zanotowała wzrost na wszystkich platformach (total) na poziomie aż 11%. W tym samym okresie Grupa Interia zanotowała również rekordowy wzrost na platformie mobile, który wyniósł 31%. 
– Cieszy nas perspektywa długotrwałej współpracy z Discovery Polska. To firma, która najlepiej wie, jak się robi doskonałą telewizję, Grupa Interia ma natomiast pełnię kompetencji w internecie. Razem możemy rozwijać współpracę w ciekawych dla obu stron, niestandardowych modelach biznesowych – podkreślił Artur Potocki, Prezes Zarządu Interii. – Eurosport w Interii to dla nas, ale i dla wszystkich kibiców, zupełnie nowe otwarcie. Mamy do czynienia z połączeniem jednego z najsilniejszych sportowych brandów na świecie z potencjałem najbardziej dynamicznie rozwijającego się portalu w polskiej sieci, ale także połączeniem dwóch doświadczonych redakcji w jednym serwisie. Wspólnie stworzymy najciekawszą i najlepszą merytorycznie ofertę na rynku, podaną w przyjazny użytkownikowi sposób, co szczególnie ważne w roku, w którym czekają nas dwie wielkie sportowe imprezy: zimowe igrzyska olimpijskie i mistrzostwa świata w piłce nożnej – dodał Artur Potocki.
Pierwszym wielkim wydarzeniem, które będzie relacjonowane na nowym portalu będą Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pyeongchang 2018. Eurosport, będący częścią Discovery Communications, to oficjalny nadawca igrzysk olimpijskich w 48 europejskich krajach*, partner Międzynarodowego Komitetu Olimpijskiego oraz wyłączny partner telewizyjny Polskiego Komitetu Olimpijskiego.

Interia.pl sp. z o.o.
ul. Kotlarska 11, 31-539 Kraków
Tel.: +48 12 646 27 00
Fax: +48 12 646 27 10
KRS: 0001009169, NIP: 6772118727

 

 

Korzystanie z portalu oznacza akceptację: Regulaminu, Prywatność.
Copyright by INTERIA.PL 1999 – 2024 © Wszelkie prawa zastrzeżone.