Pracą połączonych redakcji kieruje Przemysław Białkowski, Dyrektor Działu Innowacje w Grupie Interia.
– Stworzyliśmy wspólny newsroom i budujemy markę nowego Geekweeka. Naszym punktem wyjścia jest serwis technologiczny, ale pokazujemy, że można być geekiem też w innych dziedzinach. Od najciekawszych dokonań człowieka po fascynujące zjawiska naturalne – zaspokajamy głód wiedzy i oprócz newsów proponujemy czytelnikom również dłuższe autorskie formy – mówi Przemysław Białkowski, Dyrektor Działu Innowacje w Grupie Interia.
Geekweek to miejsce w sieci, w którym pasja do nowych technologii i ciekawość świata łączy się z merytoryczną wiedzą. Użytkownicy znajdą tutaj naukowe ciekawostki oraz informacje o popularnych gadżetach i innowacyjnych środkach transportu. Flagowym projektem serwisu jest cykl GeekExtra. W jego ramach udostępniane są autorskie materiały premium, w tym felietony, wywiady, reportaże, kompleksowe testy i wnikliwe recenzje urządzeń czy aplikacji.
***
Według Mediapanelu we wrześniu br. strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały ponad 20 mln RU i prawie 2 mld odsłon.