“Tegoroczna kampania tematyczna podkreśla cechy Interii, nowoczesnego medium, które aktywnie wpływa na kształtowanie opinii publicznej. Przygotowana linia kreatywna utrwala wartości portalu, zredefiniowane podczas ubiegłorocznego rebrandingu: to właśnie obiektywizm, różnorodność podejmowanej tematyki i aktywne śledzenie najważniejszych bieżących wydarzeń najmocniej akcentujemy w spotach i kreacjach prasowych” – mówi Filip Lenart, dyrektor marketingu i PR w Grupie Interia.pl.
Działania reklamowe opierają się na promocji wybranych tematów, zarówno publicystycznych jak i poradnikowo-rozrywkowych, które prezentowane są w serwisach należących do Grupy. Kanały komunikacji zostały dopasowane do rodzaju promowanych tematów tak, aby język przekazu współgrał z medium prezentującym kreacje reklamowe. Kampania wspierana jest działaniami PR oraz social mediowymi.
Aktywności reklamowe rozpoczyna akcja związana z dzisiejszym meczem Polska-Niemcy: przygotowany został dedykowany spot telewizyjny oraz sporty radiowe, a użytkownicy mogą wziąć udział w konkursie, realizowanymi z telepizza.pl, w którym można wygrać darmowe oraz zniżkowe bony na pizzę.
Kreacje reklamowe pojawią się m.in. w Polsacie i Polsacie Sport, Kino Polska, Kuchnia+, Domo+ czy Eska tv, na antenie RMF, MRF Maxxx, Eski, Eski Rock, w dziennikach Rzeczpospolita, Puls Biznesu i wybranych tytułach wydawnictwa Bauer, a także w sieci kin Cinema City i Multikino.
Kampania przygotowana została przez dział marketingu Interii oraz agencję Eternal Monkeys oraz RS media.