– Codziennie Polki dowiadują się o chorobie nowotworowej. Są zagubione. Nie wiedzą, do kogo zwrócić się o pomoc. Co robić dalej. Projekt “O raku bez strachu” jest skierowany właśnie do tych kobiet – to je chcemy informować, wspierać, im tłumaczyć “nowy, nieznany świat” – mówi Katarzyna Pruszkowska-Sokalla, Wydawca Sektora Lifestyle w Grupie Interia.
Akcja “O raku bez strachu” będzie współtworzona przez użytkowniczki portalu. Redakcje serwisów Kobieta Interia i Zdrowie Interia będą zachęcały do dzielenia się doświadczeniami dotyczącymi choroby nowotworowej. Użytkowniczki będą miały także wpływ na wybór tematów poruszanych w kolejnych edycjach projektu.
W ramach akcji pojawią się w m.in. teksty dotyczące oswajania trudnych emocji, praktyczne porady dla rodzin osób onkologicznych oraz publikacje objaśniające, jak wygląda macierzyństwo w cieniu choroby nowotworowej. “O raku bez strachu” – to także rozmowy z wyjątkowymi osobami (psychoonkologiem, seksuologiem, doulą żałoby i perukarką onkologiczną), które na co dzień pomagają kobietom na wielu płaszczyznach w ich zmaganiach z chorobą.
Materiały przygotowane w związku z akcją “O raku bez strachu” będę prezentowane cyklicznie (raz w miesiącu) w specjalnej sekcji na stronie głównej portalu, zaraz pod najważniejszymi wydarzeniami.
***
Kobieta Interia to serwis stworzony z myślą o kobietach. Użytkowniczki znajdą tutaj materiały przygotowane przez pasjonatki zdrowego trybu życia, nauki, urody, diety, mody i popkultury. Według Mediapanelu we wrześniu br. strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały ponad 20 mln RU i prawie 2 mld odsłon.