Pomponik.pl – zawsze pierwszy na orbicie gorących newsów. Nowa kampania pokazuje, że to serwis Interii jest największą planetą w galaktyce serwisów na literę „P”.
Pomponik.pl ujawnia, jak naprawdę wygląda życie gwiazd i show-biznes. Kiedy paparazzi jeszcze śpią, on już ma najświeższe plotki. Według badania Mediapanel Pomponik.pl od dwóch lat jest liderem kategorii „Plotki, życie gwiazd” w Polsce. Jego materiały przyciągają lepiej niż grawitacja. Każdego miesiąca czyta i ogląda je ponad 5 mln internautów (RU).
Pomponik.pl to przyjaciel gwiazd. Artyści i influencerzy z milionowymi zasięgami w social mediach powierzają mu największe sekrety. Pomponik.pl jest zawsze tam, gdzie czerwony dywan i flesze fotoreporterów. Zagląda za kulisy najważniejszych wydarzeń telewizyjnych i filmowych. Bawi się na topowych festiwalach. Nie traci z radaru żadnej plotki.
Kampania serwisu Pomponik.pl obejmuje szerokie działania w telewizji, Internecie i mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada zespół marketingu Interii. Kampanię zrealizował dom produkcyjny TFP wspólnie ze studiem Eternal Monkeys.