Informacje Prasowe

Interia dołączyła do akcji PKO Banku Polskiego „Zwolnij, by wyprzedzić oszustów” Jak chronić się przed cyberprzestępczością?

Spoofing, phishing i komunikacyjne red flagi. Interia wspiera akcję PKO Banku Polskiego „Zwolnij, by wyprzedzić oszustów”. Kampania zwraca uwagę na największe zagrożenia w sieci oraz podpowiada, jak skutecznie zabezpieczyć się przed cyberprzestępcami. Edukacyjne materiały przygotowane przez Interię (Content Studio i redakcję)  są dostępne na stronie głównej portalu oraz w specjalnym serwisie zwolnij.interia.pl.

 

Hasło „Zwolnij” nawiązuje do akcji prowadzonej przez PKO Bank Polski. Pokazuje ona, że cyberprzestępcy często wykorzystują emocje, pośpiech i stres poszkodowanych osób do realizacji swoich nieuczciwych celów. Zaskoczeni internauci m.in. częściej podejmują nie do końca przemyślane decyzję i działają impulsywnie, co tylko ułatwia zadanie oszustom.

 

Przestępcy stale zmieniają metody oszustw i dostosowują je do zmieniającej się rzeczywistości. Liczą na naszą nieuwagę, decyzje podejmowane pod wpływem emocji i w pośpiechu, a głównym celem ich ataków są nieświadomi tych metod działania klienci. Dlatego to właśnie na te aspekty zwracamy szczególną uwagę w naszej najnowszej kampanii społecznej. Od dawna regularnie edukujemy i ostrzegamy przed najczęściej pojawiającymi się zagrożeniami oraz tłumaczymy, jak działają oszuści.  Teraz dodatkowo pokazujemy, że wystarczy zwolnić, żeby ich wyprzedzić i dzięki temu chronić swoje pieniądze i dane – mówi Marek Kozłowski. dyrektor Departamentu Marketingu w PKO Banku Polskim.

 

Interia razem z ekspertami PKO Banku Polskiego przygotowała edukacyjny podcast video prowadzony przez Łukasza Sobieszkodę oraz serię praktycznych artykułów o bezpieczeństwie w sieci.  Użytkownicy znajdą w nich informacje o najczęstszych i najnowszych metodach stosowanych przez cyberprzestępców.

 

Żyjemy w świecie, który został zdominowany przez nowe technologie, dlatego edukowanie użytkowników w kontekście bezpieczeństwa w sieci jest priorytetem. Portal Interia jest dla tego celu naturalnym kanałem. Projekt „Zwolnij” to kolejny przykład udanej współpracy Content Studio z partnerem zewnętrznym. Jego efektem są wartościowe artykuły i materiały wideo, które w przystępny sposób tłumaczą, jak nie dać się cyberoszustom mówi Anna Golonka-Antkiewicz, kierownik Content Studio.

 

Akcji w portalu towarzyszy kampania prowadzona w Internecie.

 

***

Content Studio to wewnętrzna agencja content marketingowa portalu Interia. Zajmuje się m.in. kompleksową realizacją niestandardowych projektów przy współpracy z Polsat Media oraz tworzeniem wysokiej jakości treści angażujących użytkowników.

Interia.pl sp. z o.o.
ul. Kotlarska 11, 31-539 Kraków
Tel.: +48 12 646 27 00
Fax: +48 12 646 27 10
KRS: 0001009169, NIP: 6772118727

 

 

Korzystanie z portalu oznacza akceptację: Regulaminu, Prywatność.
Copyright by INTERIA.PL 1999 – 2024 © Wszelkie prawa zastrzeżone.