Internetowa publiczność dopisała. Zarówno serwis MaxModels.pl, w którym prezentowane były zdjęcia kandydatów do tytułu Top Model Internetu, jak strona internetowa Top Model zyskała na popularności. W ilości komentarzy pod zdjęciami i artykułami przejawiało się rosnące zainteresowanie Polaków prezentowaniem męskich wdzięków i walorów urody. Czy to chwilowa moda czy może stały trend, który odmieni polską branżę modelingu?
Konkurs prowadzony był na specjalnej stronie topmodel.interia.pl. Główną nagrodą w plebiscycie był udział w pokazie w finałowym odcinku programu, statuetka Top Model Internetu przygotowana przez portal Interia oraz zegarek ufundowany przez firmę Apart.
– Spełniły się moje marzenia – mówiła po finale telewizyjnego programu Top Model Internetu Katarzyna Konderak. – Spędziłam trzy dni z uczestnikami programu na próbach do finału, poznałam ich, zobaczyłam ten program od kulis. Poważnie zastanawiam się na tym, czy nie chcę tu wrócić i wziąć udział w castingach do 5. edycji programu – dodaje Konderak.
Internauci biorący udział w głosowaniu wygrywali biżuterię firmy Apart (w tym również męskie bransolety) oraz zestawy kosmetyków Wella i Max Factor.