– Zgodnie z hasłem “Twoje wszystko” Interia tworzy najlepsze treści o różnorodnej tematyce, które coraz chętniej są czytane przez użytkowników. Dynamiczny rozwój naszych serwisów m.in. Motoryzacji, Sportu i Zielonej przybliża nas do objęcia pozycji lidera w polskim Internecie – mówi Piotr Witwicki, Redaktor Naczelny w Grupie Interia.
Według badania Mediapanel (lipiec 2022) Interia osiągnęła najlepszy wynik (4,83 mln RU) spośród porali horyzontalnych w kategorii “Motoryzacja”. Jej serwis wyprzedził m.in. autokult.pl – 4,77 mln RU (WP); auto-swiat.pl – 4,60 mln RU (RASP) i moto.pl – 4,35 mln RU (Agora). Interia Motoryzacja w ciągu roku (lipiec 2021 -lipiec 2022) zwiększyła swój zasięg o 130 % i wskaźnik ATS o 470 %.
Interia Sport w lipcu z kolei przekroczyła barierę 6 mln RU i pierwszy raz w historii awansowała na podium w swojej kategorii, wyprzedzając m.in. serwis Sport.pl (Agora). Rekordowy wynik odnotowała także Interia Zielona. Odwiedziło ją 1,60 mln realnych użytkowników.
***
Według Mediapanelu w lipcu 2022 roku strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały ponad 20 mln realnych użytkowników i 1,9 mld odsłon.