Interia odświeża CZATerię
Nowoczesny, dynamiczny wygląd i nowa funkcjonalność, zwana Ruletką – tak zmienia się CZATeria, jeden z najpopularniejszych polskich czatów.
Nowoczesny, dynamiczny wygląd i nowa funkcjonalność, zwana Ruletką – tak zmienia się CZATeria, jeden z najpopularniejszych polskich czatów.
CZATeria to funkcjonująca od 17 lat w ramach Interii popularna usługa komunikacyjna, która służy prowadzeniu dyskusji, wymianie poglądów, nawiązywaniu nowych, ciekawych znajomości, przyjaźni czy miłości. Dostępna jest również w formie aplikacji mobilnej.
Jeden z najpopularniejszych polskich czatów przeszedł właśnie zmianę oprawy wizualnej, dostosowaną do najnowszych trendów w internecie. Wprowadzona została również nowa funkcjonalność – Ruletka – w której rozmówcy dobierani są losowo.
– Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, dodaliśmy funkcjonalność szybkiego czatu. Opcja ta w prosty sposób pozwala nawiązywać rozmowy bez konieczności logowania. Od teraz użytkownik nie musi też szukać rozmówcy. Wystarczy, że z poziomu strony głównej serwisu zdecyduje się skorzystać z opcji losowania osoby, by nawiązać rozmowę. To kolejny, po zmianie technologicznej, krok w kierunku rozwoju serwisu – mówi Katarzyna Fejgelson, Kierownik Sekcji Społeczności i Komunikacja w Grupie Interia.pl.
Do społeczności CZATerii można dołączyć pod adresem: czateria.interia.pl
Według badania Gemius/PBI w maju br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 18,6 mln realnych użytkowników i 1,24 mld odsłon, a sam portal Interia – 13,1 mln użytkowników i 733 mln odsłon.