Informacje Prasowe

Interia pierwszym portalem w Polsce z Płatnościami Powtarzalnymi BLIK

Interia jako pierwszy portal w Polsce wprowadziła Płatności Powtarzalne BLIK w usłudze Rachunki w Poczcie. Nowa funkcjonalność automatyzuje realizację comiesięcznych opłat (m.in. faktur, rachunków za prąd, gaz i wodę oraz abonamentów GSM i TV). Jest ona dostępna dla użytkowników serwisu Interia Poczta.

Interia nieustannie rozwija usługi pocztowe, z których korzysta 3,8 mln użytkowników indywidualnych oraz firm. Jako pierwsza wśród portali horyzontalnych wprowadziła Płatności Powtarzalne BLIK. Nowa usługa to bezpieczne, szybkie i wygodne rozwiązanie, które z poziomu Interii Poczta automatyzuje wykonywanie comiesięcznych opłat, przy jednoczesnym zachowaniu kontroli nad wydatkami.

 

Korzyści wynikające z Płatności Powtarzalnych BLIK w usłudze Rachunki w Poczcie Interia:

 

  • terminowa płatność za rachunki,
  • łatwe uruchomienie płatności cyklicznych (jednorazowe zatwierdzenie za pomocą kodu BLIK),
  • większe bezpieczeństwo płatności (brak konieczności przepisywania i udostępniania danych z kart płatniczych),
  • pełna kontrola nad płatnościami w aplikacji banku (możliwość zmiany i wyłączenia płatności w każdej chwili).

 

Usługa jest dostępna dla każdego użytkownika Interii Poczta, który aktywował folder Rachunki i posiada konto w banku oferującym Płatności Powtarzalne BLIK (PKO Bank Polski, Bank Millennium, Santander Bank Polska, Banki Spółdzielcze SGB, ING Bank Śląski, Nest Bank i Alior Bank).

 

Aktywacja usługi jest bezpłatna. Po jej włączeniu kolejne transakcje będą realizowane automatycznie. Dostawcą usługi Płatności Powtarzalne BLIK jest Polski Standard Płatności, a operatorem płatności BillBird.

Interia.pl sp. z o.o.
ul. Kotlarska 11, 31-539 Kraków
Tel.: +48 12 646 27 00
Fax: +48 12 646 27 10
KRS: 0001009169, NIP: 6772118727

 

 

Korzystanie z portalu oznacza akceptację: Regulaminu, Prywatność.
Copyright by INTERIA.PL 1999 – 2025 © Wszelkie prawa zastrzeżone.