Informacje Prasowe

Interia prezentuje magazyn „Kraków po godzinach”

W Interii pojawił się multimedialny magazyn „Kraków po godzinach”, przygotowany przez redakcję portalu we współpracy z Urzędem Miasta Krakowa. Interia Extra to nowy format w portalu, przeznaczony dla treści premium.


Magazyn “Kraków po godzinach”, dostępny w domenie krakow.interia.pl jest propozycją dla turystów, ale też i tych, których pod Wawel sprowadzają interesy oraz mieszkańców stolicy Małopolski, którzy chcą lepiej poznać swoje miasto. Z autorskich, opatrzonych pięknymi fotografiami i filmami materiałów można m.in. odkryć atrakcje czekające na przyjezdnych z dala od Rynku i Kazimierza, poznać specyfikę krakowskiego dialektu i zaplanować uczestnictwo w licznych muzycznych atrakcjach, a także dowiedzieć się gdzie dziś krakus lubi się relaksować.
Magazyn nie jest formą zamkniętą, ale uzupełniany jest na bieżąco o aktualne treści.
– Kraków – miasto historyczne, ale też centrum nowych technologii – poszukuje nowatorskich metod dotarcia do internautów – mówi Maciej Grzyb, Dyrektor Biura Prasowego Urzędu Miasta Krakowa. – “Kraków po godzinach” to współczesna wersja magazynu, który w atrakcyjny sposób informuje o mieście i jego atrakcjach. Zdjęcia i nowoczesny sposób wyświetlania tekstów, sprawiają, że magazyn cieszy się bardzo dużym zainteresowaniem wśród internetowych czytelników.
“Kraków po godzinach” to przykład możliwości Interia Extra, nowego formatu redakcyjnego w portalu, łączącego walory informacyjne, estetyczne i funkcjonalne. Teksty, galerie zdjęć, filmy połączone są tu w jedną, interaktywną całość, osadzoną w responsywnym layoucie.
– Naszym celem było nie tylko zapewnienie odpowiedniej oprawy graficznej dla treści premium, ale przede wszystkim stworzenie łatwego w obsłudze i powtarzalnego mechanizmu – mówi Filip Lenart, Dyrektor ds. Marketingu i PR. – Interia Extra daje nam możliwość przygotowywania unikatowych opracowań różnych tematów w nowoczesnej i atrakcyjnej dla użytkowników formie, użytecznej również w rozwiązaniach contentmarketingowych, których coraz częściej oczekują klienci.  
Według badania Gemius/PBI w marcu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 18,8 mln realnych użytkowników i 1,3 mld odsłon, a sam portal Interia – 12,8 mln użytkowników i 760 mln odsłon.

Interia.pl sp. z o.o.
Os. Teatralne 9a, 31-964 Kraków
Tel.: +48 12 646 27 00
Fax: +48 12 646 27 10
KRS: 0001009169, NIP: 6772118727

Korzystanie z portalu oznacza akceptację: Regulaminu, Prywatność.
Copyright by INTERIA.PL 1999 – 2023 © Wszelkie prawa zastrzeżone.