– Rower może w wielu przypadkach skutecznie zastąpić samochody, które emitują do środowiska szkodliwe substancje. W ramach naszej akcji podpowiadamy, jak przygotować się do takiej zmiany, zabieramy naszych czytelników do sklepu rowerowego i polecamy najlepsze trasy w serii programów premium. Udowadniamy, że jazda rowerem pozytywnie wpływa nie tylko na środowisko, ale także na nasze zdrowie i dobre samopoczucie – mówi Przemysław Białkowski, Dyrektor Działu Innowacje w Grupie Interia.
6 czerwca w związku z akcją wystartuje w Interii program prezentujący najurokliwsze trasy rowerowe w Polsce. Jego prowadzący (dziennikarze Przemysław Białkowski, Joanna Zientarska, Milena Rostkowska-Galant oraz aktorka Maria Niklińska) zabiorą użytkowników portalu w podróż po miejskiej dżungli, nadbałtyckich kurortach oraz popularnym uzdrowisku Nałęczów i jego okolicach. Poznają oni także Rowerowy Szlak Orlich Gniazd.
W akcję “Korba na rower” są zaangażowane wszystkie redakcje Interii, co umożliwiło pokazanie roweru z różnych perspektyw – od ekologicznej, przez biznesową, sportową i technologiczną, aż po turystyczną i lifestylową. Sercem akcji “Korba na rower” jest serwis Zielona Interia.
Przez najbliższych pięć miesięcy aż do 30 września na stronie głównej Interii będą co tydzień prezentowane materiały poświęcone akcji. Raz w miesiącu zostanie uruchomiona specjalna sekcja, gdzie użytkownicy portalu znajdą treści dostosowane do bieżących potrzeb rowerzystów.
***
Według Mediapanelu w marcu 2022 roku serwis Zielona Interia odwiedziło 820 tys. realnych użytkowników. Strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały 21,45 mln realnych użytkowników i prawie 2,5 mld odsłon.