Najnowsza akcja promocyjna Interii składa się z 21 tematów dotykających wiele dziedzin naszego życia. Prezentowane w mediach w odrębnych kreacjach, tworzą wspólnie jeden obraz nowej Interii – nowoczesnego, wielowymiarowego i dojrzałego medium informacyjnego.
Zagadnienia pokazywane w kampanii stanowią przegląd najważniejszych informacji, jakie użytkownik może odnaleźć na co dzień w portalu, takie jak bieżące wydarzenia na świecie, ciekawostki historyczne, wieści ze świata motoryzacji czy show biznesu, jak również wiele innych, różnorodnych tematów skierowanych do kobiet czy dotykających głównie mężczyzn.
Reklamy tematyczne pojawią się m.in. na antenie RFM FM, RFM Classic, RFM Maxx, Polskiego Radia Program 1 oraz Trójki, w Radiu Kolor oraz w ramach sieci Total Time, w dzienniku Rzeczpospolita, w serwisach Bankier.pl, Polityka.pl, Wprost.pl, Press, Nf.pl i Wirtualnych Mediach.
Kampania potrwa do 26 października 2014 r.