Informacje Prasowe

Interia prowadzi kampanię tematyczną w mediach

W poniedziałek, 6 października br. w polskich mediach będzie można zobaczyć kolejną odsłonę kampanii reklamowej Interii, związanej z ogłoszonym niedawno rebrandingiem portalu. Tym razem Interia stawia na zaprezentowanie treści, które użytkownicy mogą znaleźć w kluczowych serwisach portalu. Kampania obejmie prasę, radio oraz internet. Za kreację i dobór mediów odpowiada dział marketingu Interii.

Najnowsza akcja promocyjna Interii składa się z 21 tematów dotykających wiele dziedzin naszego życia. Prezentowane w mediach w odrębnych kreacjach, tworzą wspólnie jeden obraz nowej Interii  – nowoczesnego, wielowymiarowego i dojrzałego medium informacyjnego.
Zagadnienia pokazywane w kampanii stanowią przegląd najważniejszych informacji, jakie użytkownik może odnaleźć na co dzień w portalu, takie jak bieżące wydarzenia na świecie, ciekawostki historyczne, wieści ze świata motoryzacji czy show biznesu, jak również wiele innych, różnorodnych tematów skierowanych do kobiet czy dotykających głównie mężczyzn.
Reklamy tematyczne pojawią się m.in. na antenie  RFM FM, RFM Classic, RFM Maxx,  Polskiego Radia Program 1 oraz Trójki,  w Radiu Kolor oraz w ramach sieci Total Time, w dzienniku Rzeczpospolita,  w serwisach Bankier.pl, Polityka.pl, Wprost.pl, Press, Nf.pl i Wirtualnych Mediach.  
Kampania potrwa do 26 października 2014 r.

Interia.pl sp. z o.o.
Os. Teatralne 9a, 31-964 Kraków
Tel.: +48 12 646 27 00
Fax: +48 12 646 27 10
KRS: 0001009169, NIP: 6772118727

Korzystanie z portalu oznacza akceptację: Regulaminu, Prywatność.
Copyright by INTERIA.PL 1999 – 2023 © Wszelkie prawa zastrzeżone.