Według badań Mediapanelu Interia Sport w lutym tego roku pierwszy raz w historii zdobyła drugie miejsce w kategorii „Sport” w Polsce. Razem z serwisem najważniejsze wydarzenia w Polsce i na świecie śledziło 7,4 mln kibiców. Interia Sport wyprzedziła m.in. Przegląd Sportowy Onet (7 mln RU) i Sport.pl (5,8 mln RU). Awans o jedną pozycję w górę odnotował także serwis Polsatsport.pl (2,9 mln RU).
W lutym dzięki ścisłej współpracy w ramach Grupy Polsat Plus oba serwisy prezentowały skróty video sportowych hitów Telewizji Polsat i Eleven Sports, w tym meczów piłkarskiej Ligi Mistrzów, La Liga i Serie A. Kibice mogli zobaczyć m.in. Roberta Lewandowskiego i Piotra Zielińskiego w akcji przed barażami do EURO 24. Luty był też miesiącem tenisowych emocji. Oba serwisy pokazały drogę Igi Świątek do zwycięstwa w turnieju w Dosze oraz zacięte pojedynki Huberta Hurkacza.
Grupa Polsat – Interia rozwija się najszybciej w tym sektorze spośród topowych wydawców w Polsce. Według badań Mediapanelu w ciągu roku (luty 2023 – luty 2024) jej serwisy i aplikacje (Interia Sport i Polsatsport.pl) łącznie zwiększyły zasięg o ponad 1,2 mln RU (+18 %). Konkurencyjne grupy medialne w tym czasie odnotowały znaczący spadek zainteresowania kibiców. Zasięg Grupy Wirtualna Polska zmniejszył się o 1,1 mln RU (-12%), RAS Polska – 1,1 mln RU (-13%), a Grupy Agora – 1 mln RU (-14%).
Według badań Mediapanelu Grupa Polsat – Interia jest najczęściej wybierana w Polsce wśród użytkowników urządzeń mobilnych w kategorii „Sport”. Jej serwisy i aplikacje łącznie wygenerowały na tej platformie zasięg na poziomie 7,7 mln RU.
*Wyniki Polsatsport.pl uwzględniają dane serwisu oraz aplikacji