Informacje Prasowe

„Interia TERAZ” - rusza medialna ofensywa portalu

Interia, najpopularniejszy portal internetowy w Polsce, wystartowała z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Teraz”, która podkreśla jej pozycję lidera oraz błyskawiczne relacjonowanie i wyjaśnianie wydarzeń z Polski i ze świata.

Hasło kampanii – „Teraz” odnosi się do natychmiastowości. Interia to medium, które 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu trzyma rękę na pulsie, zapewniając swoim użytkownikom szybki, rzetelny i kompleksowy dostęp do najważniejszych informacji. To też symboliczna zmiana warty: teraz to Interia jest numerem jeden w polskim Internecie. Portal zdetronizował poprzednich liderów.

 

Kampania „Teraz” to esencja tego, czym jest Interia: dynamiczna, aktualna, blisko ludzi i wydarzeń. Jesteśmy na miejscu, gdy coś się dzieje – nie za chwilę, nie jutro – ale teraz. To także moment, w którym potwierdzamy naszą pozycję lidera – teraz Interia jest pierwszym wyborem internautów w Polsce – mówi Katarzyna Wyszomirska – Wierczewska, Dyrektor Komunikacji Marketingowej Grupy Polsat Plus.

 

Kampania obejmuje szerokie działania w telewizji, Internecie i mediach społecznościowych. Za kreację odpowiada agencja Heart&Brain  we współpracy z zespołem marketingu Interii oraz domem produkcyjnym TFP.

 

Interia to medium teraźniejszości – dociera do źródeł, objaśnia, łączy fakty i pozwala użytkownikom być zawsze o krok przed innymi. Portal nie tylko błyskawicznie relacjonuje wydarzenia i opisuje rzeczywistość, ale także walczy z fake-newsami i dezinformacją. Jest źródłem zawsze zweryfikowanych informacji.

 

Teraz – to czas Interii.

Interia.pl sp. z o.o.
ul. Kotlarska 11, 31-539 Kraków
Tel.: +48 12 646 27 00
Fax: +48 12 646 27 10
KRS: 0001009169, NIP: 6772118727

 

 

Korzystanie z portalu oznacza akceptację: Regulaminu, Prywatność.
Copyright by INTERIA.PL 1999 – 2024 © Wszelkie prawa zastrzeżone.