W rankingu domen Interia zyskała ponad 780 tys. użytkowników przewagi nad domeną Gazeta.pl. Dynamiczny skok domeny znajduje także odzwierciedlenie w rozwoju strony głównej Interii, która notuje największy wzrost real users spośród stron głównych bezpośredniej konkurencji portalowej.
“Cieszy nas to, że konsekwentne prace nad udoskonalaniem naszych najważniejszych produktów oraz działania promujące markę, a więc jednocześnie naszą główną domenę, przynoszą efekty w postaci wzrostu liczby użytkowników odwiedzających Interię. Ciekawe akcje specjalne oraz wartościowe treści autorskie stały się mocnym punktem portalu, który przyciąga coraz więcej internautów” – mówi Filip Lenart, dyrektor marketingu i PR w Grupie Interia.pl.
O 28 mln PV Grupa Interia.pl zwiększyła także liczbę odsłon mobilnych, dzięki czemu wyprzedza Grupę Gazeta o 3,5 mln PV. Marcowy wynik badania przywraca także stały porządek w segmencie lifestyle – Grupa Interia.pl urosła o 230 tys. real users i także tutaj wyprzedziła Grupę Gazeta.