Interia nieustannie rozwija sektor z zagranicznymi materiałami. W ramach cyklu „Bliżej Świata” współpracuje z największymi redakcjami na świecie m.in. z The Washington Post, The Economist, The Guardian, The Observer, The Spectator, Le Monde i El Pais. Portal zapewni także swoim użytkownikom dostęp do materiałów premium z Harvard Business Review oraz Der Spiegel.
Premiera pierwszego artykułu z Harvard Business Review w Interii już 30 maja. Materiał „Ludzie lubią cię bardziej, niż myślisz” to efekt współpracy amerykańskich i brytyjskich naukowców, którzy wyjaśniają dynamikę i proces budowania relacji w nowoczesnych społeczeństwach. Ich wnioski pozytywnie zaskakują.
Interia to także eksperckie artykuły Ziemowita Szczerka, Tomasza Sajewicza, Andrzeja Kohuta i Dominika Héjja o tematyce zagranicznej. Portal uruchomił także podcast video „Federalnie rzecz biorąc”, w którym Tomasz Lejman (Polsat News i Interia) i Adam Górczewski (Polskie Radio) komentują najważniejsze wydarzenia w Niemczech.
***
Harvard Business Review to wiodący amerykański magazyn biznesowy, związany z prestiżową uczelnią Harvard Business School. Jest uznawany za jedno z najbardziej opiniotwórczych czasopism na świecie w obszarze zarządzania strategicznego, innowacji i nowoczesnego przywództwa. Na jego łamach swoje artykuły zamieszczali m.in. Michael E. Porter, Philip Kotler, Robert S. Kaplan i Peter F. Drucker. Ukazuje się sześć razy w roku nieprzerwanie od 1992 roku, dostarczając wartościowych porad dla środowiska menedżerskiego oraz pasjonatów biznesu.
Der Spiegel to jeden z największych i najbardziej wpływowych niemieckich tygodników opinii, ukazujący się od 1947 roku. Ujawniając skandale polityczne, odegrał istotną rolę w rozwoju niemieckiej prasy. Jest członkiem-założycielem zainicjowanej w 2016 r. Europejskiej Współpracy Śledczej (EIC). Zajmuje się polityką, gospodarką, nauką i kulturą. Słynie nie tylko z dziennikarskich śledztw, ale i pogłębionych analiz.