Interia z nową ofertą wideo
Interia testuje nowe formaty wideo na stronie głównej portalu i w Interia.tv. Już jutro można będzie oglądać na żywo rozmowy dziennikarzy RMF FM, a następnie relacje na żywo z debaty poświęconej umowie CETA.
Interia testuje nowe formaty wideo na stronie głównej portalu i w Interia.tv. Już jutro można będzie oglądać na żywo rozmowy dziennikarzy RMF FM, a następnie relacje na żywo z debaty poświęconej umowie CETA.
Jako pierwszą nowość, Interia prezentuje rozmowy na żywo ze studia RMF, które ze swoimi gośćmi prowadzi Robert Mazurek i Marcin Zaborski. Dyskusja, która toczy się na antenie radiowej, będzie mieć swoją kontynuację właśnie w portalu. Wideo na żywo prezentowane będzie z poziomu strony głównej Interii, aby każdy użytkownik miał możliwość szybkiego znalezienia materiału. Codziennie o godz. 8:02 i 18 użytkownicy będą mogli oglądać polityków oraz komentować ich słowa i zachowania.
Publicystyka będzie szeroko obecna w ofercie wideo portalu, zarówno w cyklicznych programach jak i w relacjach z wydarzeń specjalnych. Jednym z nich jest debata: “CETA: Kto zyska? Kto straci?”, która organizowana jest przez Interię, RMF i Uniwersytet Jagielloński w Krakowie. Relacja wideo z rozmowy ekspertów i polityków dostępna będzie w portalu na żywo, w czwartek 13 października od godziny 12.
Interia, w swojej ofercie wideo, prezentować będzie różnorodne rozwiązania, przygotowane przez wielu autorów. Od użytkowników zależeć będzie, które z pokazanych propozycji zostaną w portalu na dłużej.
“Chcemy testować różne formaty: od informacji przez publicystykę aż po rozrywkę i styl życia. Rozwój rynku youtubowego i vlogerskiego pokazuje, że działając w internecie, nie trzeba udawać telewizji, by zainteresować użytkownika treściami wideo. W najbliższym czasie chcemy sprawdzić jak różnego typu produkcje sprawdzą się w tym ujęciu” – mówi Krzysztof Fijałek, Dyrektor Wydawniczy i Redaktor Naczelny Interii.
Grupa Interia.pl notuje 16,2 mln RU i ponad 1 mld PV. Jest jednym z najważniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy internetowej, oferując nowoczesne rozwiązania marketingowe i promocyjne. W portfolio Interii znajdują się serwisy informacyjne, rozrywkowe, lifestyle oraz społecznościowe. W Grupie Interia.pl działają także agencja Semahead i MOBIem, Rankomat.pl, Grupa eBroker oraz serwisy Okazjum, Promoceny i Promocyjni.pl.