– Serwisy ekonomiczne Interii mają już 20 lat doświadczenia i zdobyły sobie wiernych użytkowników zarówno wśród przedsiębiorców i inwestorów, jak też wśród konsumentów i podatników. Dla nich rozwijamy zespół dziennikarski, aby móc lepiej opisywać i wyjaśniać coraz bardziej skomplikowane meandry współczesnego życia gospodarczego – mówi Krzysztof Fijałek, redaktor naczelny Interii. – Mamy ambicje opowiadać o biznesie i o świecie pieniędzy w sposób ciekawy i równocześnie profesjonalny, a pomoże nam w tym również zbudowany od nowa serwis Biznes.interia.pl – podkreśla redaktor naczelny.
W unowocześnionym serwisie Interia zintegrowała działające dotychczas osobno strony poświęcone m.in. giełdom, rynkowi walutowemu, pracy czy finansom osobistym. – Serwis Biznes.interia.pl z nowoczesnym i przejrzystym layoutem pozwala na lepszą ekspozycję publikowanych materiałów. Wygodniej można też przeglądać wszelkie dane – giełdowe, walutowe i makroekonomiczne – mówi Paweł Czuryło, zastępca redaktor naczelnego Interii, który kieruje warszawską redakcją serwisu Biznes. Tworzą ja obecnie: Bartosz Bednarz, Monika Borkowska, Paweł Czuryło, Monika Krześniak-Sajewicz, Dominika Pietrzyk, Jacek Ramotowski oraz Ewa Wysocka. W nowym serwisie publikować będzie także m.in. Tomasz Prusek, dziennikarz ekonomiczny, specjalista od rynku kapitałowego.
– Konsekwentnie rozwijamy biznesową część portalu, zwiększając liczbę własnych materiałów, analiz i wywiadów z osobami mającymi wpływ na polską gospodarkę – dodaje Czuryło.
Redakcja biznesowa Interii ma w swoich planach kontynuowanie debat dotyczących gospodarki i finansów oraz obszerne relacjonowanie ważnych wydarzeń, np. krynickiego Forum Ekonomicznego czy Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach. Ekipą krakowską serwisu, odpowiedzialną za część informacyjną, kieruje Krzysztof Mrówka. Wdrożenie nowego serwisu biznesowego jest kolejnym – po niedawnej emisji nowej mobilnej strony głównej – z kilku projektów zaplanowanych na rok 2020, jubileuszowy dla Interii. Z okazji 20-lecia użytkownicy portalu mogą liczyć na kolejne premiery, m.in. dotyczące sportu, strony głównej, czy wideo, które uatrakcyjnią zarówno same treści, jak i ich formę.