Świat jest wielowymiarowy i różnorodny. Nie istnieje jeden punkt widzenia ani jeden sposób odbioru rzeczywistości. Nowa strona główna Interii to przejrzyste i uporządkowane okno na świat, które w interesujący sposób przedstawia najważniejsze wydarzenia. Taki też przekaz płynie ze spotów i kreacji reklamowych portalu.
– Tworząc założenia do obecnej kampanii reklamowej, postawiliśmy sobie za cel wzmocnienie wizerunku Interii jako dojrzałego medium, którego zadaniem jest dostarczanie informacji z wielu obszarów naszego życia – mówi Filip Lenart, dyrektor Marketingu & PR Interii. – Takie były podstawy do stworzenia zarówno nowej identyfikacji marki, jak i naszej nowej strony głównej, a kreacje reklamowe są ich naturalnym dopełnieniem. Mają za zadanie podkreślić nowoczesność medium prezentującego szerokie spektrum informacji – wyjaśnia Lenart.
– Interia jako medium łączy w sobie mnóstwo różnorodnych elementów: od informacji o bieżących wydarzeniach, po ciekawostki z życia gwiazd show-biznesu oraz wiele innych wątków i obrazów. Nowe logo Interii wypełnione jest wieloelementowym wzorem, co zainspirowało nas do przygotowania animacji, w której każdy element mozaiki (wypełnienia, patternu) symbolizuje pojedynczą wiadomość publikowaną w portalu. Kreacje są stosunkowo oszczędne i minimalistyczne, tak aby jak najlepiej wyeksponować nowe logo i wykorzystać jego charakterystyczne liternictwo – dodaje Łukasz Lawrenz z agencji Eternal Monkeys.
Kampania rozpoczyna się 29 września i potrwa do końca 2014 roku. Jej łączny budżet w mediach to około 15 mln złotych. W pierwszym etapie prowadzona będzie część wizerunkowa, z czasem uzupełniana elementami produktowymi.
Dwudziestosekundowe spoty wyemitowane zostaną w telewizjach ogólnopolskich, takich jak Polsat czy TV Puls, oraz w kilkunastu kanałach tematycznych oraz w sieci kin Multikino i Cinema City. Spoty radiowe usłyszymy na antenie RMF FM, RMF Classic, RMF Maxx, Polskiego Radia: Jedynki i Trójki, Radia Kolor oraz stacji należących do sieci Time.
Spot reklamowy można zobaczyć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=6rKlHdCkKX8&feature=youtu.be
Reklama prasowa obejmie kilkadziesiąt tytułów o zasięgu ogólnopolskim, takich jak “Twój Styl”, “Pani”, “Show”, “Grazia”, “Rzeczpospolita”, “Wprost”, “Press”, “Label Magazine”, “wSieci”, “CD-Action”, “PC Format”, “Auto Moto” i wiele innych. Ponadto prowadzona będzie kampania w internecie – od serwisów tematycznych, poprzez komunikatory, po serwisy społecznościowe.
Reklamy Interii pojawią się również na nośnikach zewnętrznych. Wykorzystane zostaną reklama ambientowa i outdoorowa. Wielkoformatowe nośniki agencji Jet Line (Motorway) oraz ekrany LED, administrowane przez agencję Admotion, będzie można zobaczyć w całej Polsce.
ETERNAL MONKEYS to krakowskie studio reklamowe funkcjonujące na rynku od 2011 roku. Przygotowało kampanie dla takich marek, jak BLACK, FAKRO czy COMARCH. Jej twórcy stanowią, jak sami siebie określają, mieszankę kreatywności i doświadczenia, która pozwala na tworzenie ciekawych i odważnych projektów. Jet Line działa w branży reklamowej od dwudziestu lat i zajmuje się skuteczną komunikacją wizualną oraz reklamą w przestrzeni. Specjalizuje się w realizacjach kampanii na tablicach Motorway 12 × 4 m, zorganizowanej sieci wielkoformatowych powierzchni reklamowych przy trasach i w miastach w Polsce.