– W programie “Motorandka” zapraszamy użytkowników Interii na osobiste i pełne emocji spotkanie z motoryzacją. Nie skupiamy się tylko na suchych danych technicznych. Najistotniejsza w tym projekcie jest dla nas relacja, która wytwarza się między człowiekiem a samochodem. Pokazujemy, że z tymi pojazdami jest trochę jak z ludźmi. Pewne osoby są idealnymi kompanami spontanicznych wypadów za miasto, inne z kolei – sprawdzą się w roli partnera, który jest podporą w trudnych chwilach. “Motorandkę” wyróżnia także kobiece spojrzenie na motoryzację. Piękno samochodu jest dla nas równie ważne jak jego moc i szereg gadżetów – mówi Joanna Zientarska, dziennikarka motoryzacyjna.
Joanna Zientarska dorastała w zapachu benzyny. Wyrosła w wielkiej, rodzinnej miłości do motoryzacji. Od najwcześniejszych lat jeździła z tatą na giełdę samochodową, żeby oglądać Maluchy i Syrenki. Kiedy okazało się, że nie wszyscy kochają samochody i motocykle, zaczęła zarażać pasją świat dookoła. Prowadziła programy motoryzacyjne dla TVN Style i Polsat Play, codziennie o swoich pasjach opowiada słuchaczom Antyradia, raz w tygodniu prowadzi program motoryzacyjny w Radiu Zet. Pisze bloga, żeby dać upust swoim motoryzacyjnym emocjom.
Motoryzacja Interia to serwis, który zaraża miłością i pasją do samochodów. Ukazują się w nim merytoryczne, ale jednocześnie pełne osobistych wrażeń testy popularnych marek pojazdów, praktyczne porady dla kierowców i informacje dotyczące ruchu drogowego. Program “Motorandka” uzupełni ofertę premium serwisu motoryzacyjnego Interii. Został on stworzony z myślą o osobach poszukujących “mechanicznej” drugiej połówki. Będzie także źródłem fachowej wiedzy i rozrywki w najlepszym wydaniu.
Za realizację programu “Motorandka” odpowiada dom produkcyjny TFP obsługujący projekty multimedialne Grupy Polsat Plus.
***
Według Mediapanelu w październiku 2021 roku serwis Motoryzacja Interia odwiedziło 2,2 mln realnych użytkowników. Strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały ok. 20,5 mln realnych użytkowników i prawie 2 mld odsłon.