“Lifting” przeszła strona główna serwisu, jej podstrony, odsłony artykułów, galerii i raportów specjalnych. Nowe rozwiązania wprowadzono w dziale horoskopów, dzięki którym użytkownicy otrzymają przepowiednie jak najbardziej dopasowane do ich astrologicznych profili.
Znacznie ułatwione zostało nawigowanie po serwisie, które dostosowane jest do trendów obowiązujących obecnie w Internecie. Serwis sprzężony jest także z systemem rekomendacji treści, który bazuje na autorskiej platformie big data Interii.
– Cieszę się, że Kobieta nie przeszła jedynie drobnych kosmetycznych korekt, ale została odmłodzona, odchudzona i poddana zabiegom, dzięki którym wygląda pięknie niezależnie od okoliczności, miejsca, pory dnia i nocy – mówi Agnieszka Łopatowska, Dyrektor Sektora Lifestyle. – A tak poważnie, to jest nowoczesnym serwisem, który świetnie wygląda na każdym ekranie, zarówno na desktopie, jak i tablecie czy smartfonie. Merytorycznie oczywiście o jej jakość dbamy nieustająco od 17 lat.
Kobieta.interia.pl to kolejny serwis lifestyle z portfolio Grupy Interia.pl, który przepisany został na platformę RWD – wcześniej zmianę przeszły serwisy Styl.pl oraz Facet.interia.pl, a także rozrywkowy Pomponik.pl. Trwają prace nad parentingowym Mam Dziecko. Inwestycje w kategorię tematyczną Styl Życia mają na celu dostarczenie użytkownikowi poszukiwanych przez niego wartościowych treści, które prezentowane są w optymalny dla niego sposób na każdym ekranie. Intuicyjna jest także nawigacja w serwisach, co znacznie ułatwia dotarcie do poszukiwanych informacji, bez konieczności wykonywania dodatkowych działań.
Więcej informacji znaleźć można na stronie www.kobieta.interia.pl.