Dzięki nowej funkcjonalności serwis Smaker.pl umożliwia autorom filmów kulinarnych dotarcie do ponad 1,1 mln użytkowników, którzy każdego miesiąca odwiedzają stronę. Dla vlogerów to znakomity sposób na to, by znacząco zwiększyć liczbę wyświetleń swoich materiałów i by dotrzeć do szerokiego grona nowych odbiorców.
Filmy użytkowników będą prezentowane na stronie głównej serwisu Smaker.pl, w zakładce “Filmy”, w profilu użytkownika oraz w wynikach wyszukiwania. Dodatkowo będą promowane w profilach Smaker.pl w serwisach społecznościowych, takich jak Facebook, Google+ oraz Twitter. Co więcej, najlepsze materiały czeka promocja na stronie głównej portalu Interia w sekcji “Przepisy”. To wszystko daje ogromne możliwości zwiększenia liczby wyświetleń i osiągania wyższych dochodów z tytułu emisji reklam.
Dzięki temu, że każdy film kulinarny wyświetla się na odrębnej stronie, użytkownicy serwisu Smaker.pl mają możliwość ich oceniania i komentowania. Z zebranych w serwisie ocen stworzony zostanie ranking najlepiej ocenianych i najpopularniejszych realizacji. Emisja przepisów w formacie wideo uzupełnia dotychczasową ofertę serwisu Smaker.pl, skierowaną do pasjonatów gotowania (czyli m.in. przepisy i porady kulinarne użytkowników, darmowe książki kucharskie, tabele kaloryczne, minutnik, a także e-booki oraz artykuły redakcyjne traktujące nie tylko o kuchni, ale też o zdrowym stylu życia).
Grupa Interia – właściciel serwisu Smaker.pl – nadal pozostaje liderem w kategorii “kuchnia i gotowanie”. Zgodnie z najnowszymi wynikami badań Megapanel PBI/Gemius serwisy kulinarne należące do grupy zanotowały w maju tego roku ponad 17,4 mln wyświetleń (PV), a odwiedziło je ponad 2 mln użytkowników (RU). Obok serwisu Smaker.pl do grupy wliczane są wyniki strony Durszlak.pl – niezmiennie najpopularniejszego serwisu o gotowaniu w Polsce.