Maciej Tygielski w AdRetail pracuje od półtora roku. Jak dotąd udało mu się zoptymalizować modele sprzedażowe e-gazetek oraz zdefiniować nowe produkty dedykowany branży retail, wziąć udział w tworzeniu produktów reklamowych opartych na idei ROPO oraz drive-to-store, oraz współkreować kampanię ROPO360, realizowaną dla Leroy Merlin, która została wielokrotnie doceniona przez branżę i (nominacja do Effie Awards, nagrody w Mixx Awards i Performance Diamonds). Nowa pozycja wiąże się z jeszcze bliższą współpracą z dyrektorem zarządzającym w zakresie tworzenia strategii biznesowej, nawiązywania i negocjowania partnerstw oraz rozwijania produktu.
– Maciej od początku angażował się w aspekty i obszary działania, które często wykraczały poza tematykę sprzedażową. Awans jest więc naturalnym krokiem w rozwoju jego kariery i przypieczętowaniem dotychczasowych sukcesów Macieja – mówi Karol Kamiński, Dyrektor Zarządzający w AdRetail.
Tygielski jest absolwentem Uczelni Łazarskiego. Zanim trafił do AdRetail doświadczenie zawodowe i umiejętności zdobywał w budowaniu struktur sprzedażowych w branży finansowej oraz prowadzeniu projektów start-upowych.
***
AdRetail to sieć reklamowa zorientowana na efekty sprzedażowe, która administruje powierzchniami najpopularniejszych w Polsce serwisów gazetkowych: Promocyjni.pl, Okazjum.pl, Promoceny.pl. AdRetail jest także operatorem serwisu Kodyrabatowe.interia.pl, jednego z największych agregatorów zniżek i rabatów do sklepów internetowych.
AdRetail wspiera sprzedaż produktami reklamowymi skonstruowanymi wokół prezentacji gazetek promocyjnych. Kampanie tworzone przez AdRetail emitowane są także na powierzchniach Interii i innych wydawców. Oprócz tego spółka również oferuje usługi analityczne gazetek promocyjnych, analizę konwersji do wizyt w sklepach (ROPO) oraz zaawansowaną analitykę cross-device, skierowaną sklepów internatowych, agencji marketingu digital oraz reklamodawców prowadzących aktywne działania marketingowe online.