W marcu Grupa Interia zanotowała następujący wzrost oglądalności na poszczególnych platformach:
total: +1,6% (o 291 tysięcy realnych użytkowników więcej niż w lutym br.)
urządzenia mobilne: +3,6% (wzrost o 400 tysięcy)
PC: +0,6% (79 tysięcy użytkowników).
Na platformie total wzrost Interii jest porównywalny do poziomu wzrostu Grupy Onet oraz Grupy WP. Grupa Interia.pl zwiększyła natomiast miesięczną przewagę nad Grupą Gazeta.pl, z 1,8 do 2,4 milionów użytkowników i jest to rekordowa przewaga Interii nad Gazetą.
W pierwszym kwartale (styczeń-marzec) Interia zanotowała najbardziej dynamiczny wzrost wśród polskich portali internetowych, wynoszący 4,90% (przed Grupą Polska Press z wzrostem 2,95%).
– Zamykamy pierwszy kwartał tego roku z rekordowym wynikiem i najlepszą dynamiką wzrostu wśród portalowej konkurencji. Co ważne, wynik ten osiągnęliśmy organicznym wzrostem w kluczowych obszarach, takich jak lifestyle, kulinaria, edukacja czy prognoza pogody oraz umacnianiem naszej pozycji na platformie mobile. Obecnie bliżej nam do portalowych liderów, niż grupy wydawców prasowych za nami, a wciąż widzimy rezerwy zasięgowe w wielu obszarach – ocenia Filip Lenart, Dyrektor ds. Marketingu i PR.
Według badania Gemius/PBI w marcu br. strony i aplikacje Grupy Interia.pl zanotowały 18,8 mln realnych użytkowników i 1,3 mld odsłon, a sam portal Interia – 12,8 mln użytkowników i 760 mln odsłon.