Muzyka.interia.pl w nowej odsłonie
Responsywność, przyjazny dla użytkownika wygląd artykułu oraz nowe galerie – to najważniejsze zmiany w serwisie muzyka.interia.pl.
Responsywność, przyjazny dla użytkownika wygląd artykułu oraz nowe galerie – to najważniejsze zmiany w serwisie muzyka.interia.pl.
Nowa muzyka.interia.pl jest w pełni responsywna, co pozwala internautom na komfortowe korzystanie z serwisu, niezależnie od wielkości używanego ekranu. Uproszczona struktura serwisu dodatkowo ułatwia konsumpcję treści.
Nowością w serwisie jest pełnoekranowa galeria zdjęć, która prezentuje fotografie dostosowane do maksymalnej szerokości ekranu oglądającego. Ukłonem w stronę użytkowników jest nowy wygląd artykułu – w tekst wplecione są dodatkowe materiały zdjęciowe i video, które internauta może oglądać bez przechodzenia na inną stronę. Takie rozwiązanie daje użytkownikom swobodę korzystania z wszystkich dostępnych w artykule materiałów. Kolejną nowością są raporty specjalne, gdzie znaleźć można szereg artykułów na wybrane tematy. Prezentowane treści ułożone są w jednym miejscu, po kolei, tak, aby internauta mógł zapoznać się z materiałami i mógł w każdej chwili wrócić do tego, co zainteresowało go najmocniej.
Zmodyfikowany został system rekomendacji treści. Jak mówi Tomasz Słoń, dyrektor działu multimedia i rozrywki interaktywnej: “Rekomendacje powstają w oparciu o analizę rzeczywistych zachowań danego użytkownika na portalu i jego przyzwyczajeń oraz sposobu konsumpcji treści. Wykorzystujemy do tego celu nową platformę big-data, pracującą w oparciu o systemy machine-learning.”
W serwisie muzyka.interia.pl mocną ekspozycję i nowy layout zyskały materiały własne redakcji, cieszące się dużą popularnością wśród użytkowników (autorskie recenzje, wywiady i relacje z koncertów). Zmienione zostały także bazy artystów oraz płyt. Udostępniono także dedykowany czat, w którym można rozmawiać o muzyce i ulubionych artystach.
Wg najnowszego badania Megapanel (grudzień 2014 r.) serwis muzyka.interia.pl ma ponad 900 tys. RU oraz prawie 6 mln odsłon.