Nowa odsłona Okazjum
Rebranding serwisu, należącego do Grupy Interia.pl, objął zmiany graficzne, zoptymalizowana została także szybkość działania witryny oraz system wyszukiwania treści.
Rebranding serwisu, należącego do Grupy Interia.pl, objął zmiany graficzne, zoptymalizowana została także szybkość działania witryny oraz system wyszukiwania treści.
Celem zmian w serwisie jest wygoda użytkowników Okazjum, stąd zmiany w systemie nawigacji oraz wyszukiwania treści. Witryna została zoptymalizowana pod kątem szybkości działania, serwis zyskał także nowy wygląd oraz został lepiej dostosowany do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. W Okazjum znaleźć można także nowe, jakościowe treści o tematyce obejmującej szeroko pojęte funkcjonowanie gospodarstwa domowego – materiały umieszczone są w rozbudowanym i stale aktualizowanym poradniku zakupowym.
“Bardziej przyjazna dla użytkowników szata graficzna oraz lepsza ekspozycja popularnych funkcji serwisu stanową zapowiedź kolejnych nowości od Okazjum, w tym również zbliżającej się premiery długo oczekiwanej aplikacji mobilnej” – podsumowuje Karol Kamiński, product manager sieci AdRetail (Grupa Interia.pl), w portfolio której znajduje się serwis Okazjum.
Serwis Okazjum jest odwiedzany przez 760 tys. użytkowników miesięcznie*. Wraz z serwisami Promoceny.pl i Promocyjni.pl należy do Grupy Interia.pl. Portal jest liderem w segmencie gazetek reklamowych online.
*Megapanel wrzesień 2015 r.