Informacje Prasowe

Nowa odsłona Okazjum

Rebranding serwisu, należącego do Grupy Interia.pl, objął zmiany graficzne, zoptymalizowana została także szybkość działania witryny oraz system wyszukiwania treści.

Celem zmian w serwisie jest wygoda użytkowników Okazjum, stąd zmiany w  systemie nawigacji oraz wyszukiwania treści. Witryna została zoptymalizowana pod kątem szybkości działania, serwis zyskał także nowy wygląd oraz został lepiej dostosowany do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. W Okazjum znaleźć można także nowe, jakościowe treści o tematyce obejmującej szeroko pojęte funkcjonowanie gospodarstwa domowego – materiały umieszczone są w rozbudowanym i stale aktualizowanym poradniku zakupowym.
“Bardziej przyjazna dla użytkowników szata graficzna oraz lepsza ekspozycja popularnych funkcji serwisu stanową zapowiedź kolejnych nowości od Okazjum, w tym również zbliżającej się premiery długo oczekiwanej aplikacji mobilnej” – podsumowuje Karol Kamiński, product manager sieci AdRetail (Grupa Interia.pl), w portfolio której znajduje się serwis Okazjum.
Serwis Okazjum jest odwiedzany przez 760 tys. użytkowników miesięcznie*. Wraz z serwisami Promoceny.pl i Promocyjni.pl należy do Grupy Interia.pl. Portal jest liderem w segmencie gazetek reklamowych online.
*Megapanel wrzesień 2015 r.

Interia.pl sp. z o.o.
ul. Kotlarska 11, 31-539 Kraków
Tel.: +48 12 646 27 00
Fax: +48 12 646 27 10
KRS: 0001009169, NIP: 6772118727

 

 

Korzystanie z portalu oznacza akceptację: Regulaminu, Prywatność.
Copyright by INTERIA.PL 1999 – 2024 © Wszelkie prawa zastrzeżone.