Według badań Gemius/PBI serwis Smaker.pl w październiku br. odwiedziło 3,76 mln realnych użytkowników, co ponownie zapewniło mu pierwsze miejsce w kategorii. A najgorętszy okres dla witryn kulinarnych dopiero nadchodzi.
– Smaker.pl jest liderem w swojej grupie. Co miesiąc odwiedzają nas miliony polskich internautów, którzy poszukują sprawdzonych przepisów. Święta są pod tym względem szczególne, bo tradycja nakazuje spędzać je przy stole suto zastawionym pysznościami, a w naszym serwisie w zasadzie każdy znajdzie coś odpowiedniego dla siebie – mówi Anna Wcisło, Brand Manager w Grupie Interia.pl.
Przed świętami Smaker.pl będzie zachęcać do odwiedzin serwisu w kampanii reklamowej “Odkryj tajemnicę udanych świąt”, która obejmie działania we wszystkich kanałach dystrybucji – telewizji (DOMO+, KUCHNIA+, PLANET+), radio (RMF FM, ESKA i Radio dla Ciebie) oraz w tytułach prasowych Grupy Bauer. – Recepta na udane święta wcale nie musi być skomplikowana, a spektakularny efekt trudny do osiągnięcia. Naszą kampanią chcemy pokazać, że przygotowania do świąt mogą mijać bez stresującej atmosfery, a w Smakerze mamy na to tysiące sprawdzonych przepisów – dodaje Wcisło.
Według Badania Gemius/PBI w październiku br. serwis Smaker.pl odwiedziło ponad 3,76 mln realnych użytkowników. Podczas gdy strony i aplikacje całej Grupy Interia.pl zanotowały 18,7 mln realnych użytkowników i 1,3 mld odsłon.