Informacje Prasowe

Okazjum.pl w portfolio Grupy Interia.pl

Spółka Okazjum sp. z o.o., prowadząca największy serwis z ofertami sieci handlowych, zmieniła właściciela. Grupa Interia.pl, która odkupiła serwis od jego założycieli oraz od funduszu należącego do SpeedUp Venture Capital Group, posiada już serwis Promoceny.pl (kupiony kilka dni temu) oraz Promocyjni.pl., po zakupie Okazjum.pl została zdecydowanym liderem segmentu gazetek handlowych online.

Okazujm.pl prezentuje gazetki reklamowe sieci handlowych, w serwisie znaleźć można także informacje o funkcjonowaniu centrów handlowych, bieżących promocjach konsumenckich oraz poradnik zakupowy.
“Ten zakup jest dla nas uwieńczeniem działań mających na celu stworzenie najlepszej i najszerszej oferty w tej kategorii e-commerce. Nasi użytkownicy uzyskują dostęp do największej bazy ofert promocyjnych, a nasi klienci i partnerzy biznesowi możliwość dotarcia ze swoimi komunikatami do największej, świetnie targetowanej grupy konsumentów” – mówi Artur Potocki, prezes Grupy Interia.pl.
Serwis od 5 lat rozwijany był przez Joannę i Dawida Piaskowskich, w 2011 roku zainwestował w niego SpeedUp Venture Capital Group. Obecnie jest największą w Polsce internetową bazą gazetek i katalogów reklamowych sklepów z całego kraju.
“Cieszę się, że po kilku latach ciężkiej pracy udało się nam z sukcesem sprzedać naszą firmę. Wierzę, że Grupa Interia.pl jest w stanie w pełni wykorzystać potencjał serwisu i stworzyć jeszcze lepszą ofertę dla klientów Okazjum. Mam też nadzieję, że nasz przykład zachęci innych do zakładania i rozwijania swoich startupów.” – mówi Dawid Piaskowski, prezes i współzałożyciel Okazjum.pl.
“Historia współpracy Okazjum.pl z funduszem ma całkiem zabawny początek. Po pierwszym zapozananiu się z projektem odrzuciliśmy go. Dopiero po ponownym zajrzeniu do folderu odrzucone, pomyśleliśmy, że może jednak warto porozmawiać z jego twórcami“ – mówi Bartłomiej Gola, partner zarządzający SpeedUp Venture Capital Group. “Naszym zdaniem kluczem do sukcesu OKazjum jest gotowośc do zmian w założonym modelu (przy zachowaniu poczatkowej idei) oraz ogromna zdolnośc do nauki nowych rzeczy“ – dodaje Bartłomiej Gola.
Serwisy Grupy Interia.pl prezentujące gazetki promocyjne gromadzą 1,7 mln RU*. Inwestycje w serwisy skierowane do branży retail to kolejny krok Grupy Interia.pl w stronę dywersyfikacji przychodów. W ostatnim czasie przejęte zostały także Rankomat.pl i Grupa eBroker, które są liderami na rynku finansów i ubezpieczeń online.

Interia.pl sp. z o.o.
ul. Kotlarska 11, 31-539 Kraków
Tel.: +48 12 646 27 00
Fax: +48 12 646 27 10
KRS: 0001009169, NIP: 6772118727

 

 

Korzystanie z portalu oznacza akceptację: Regulaminu, Prywatność.
Copyright by INTERIA.PL 1999 – 2024 © Wszelkie prawa zastrzeżone.