Okazujm.pl prezentuje gazetki reklamowe sieci handlowych, w serwisie znaleźć można także informacje o funkcjonowaniu centrów handlowych, bieżących promocjach konsumenckich oraz poradnik zakupowy.
“Ten zakup jest dla nas uwieńczeniem działań mających na celu stworzenie najlepszej i najszerszej oferty w tej kategorii e-commerce. Nasi użytkownicy uzyskują dostęp do największej bazy ofert promocyjnych, a nasi klienci i partnerzy biznesowi możliwość dotarcia ze swoimi komunikatami do największej, świetnie targetowanej grupy konsumentów” – mówi Artur Potocki, prezes Grupy Interia.pl.
Serwis od 5 lat rozwijany był przez Joannę i Dawida Piaskowskich, w 2011 roku zainwestował w niego SpeedUp Venture Capital Group. Obecnie jest największą w Polsce internetową bazą gazetek i katalogów reklamowych sklepów z całego kraju.
“Cieszę się, że po kilku latach ciężkiej pracy udało się nam z sukcesem sprzedać naszą firmę. Wierzę, że Grupa Interia.pl jest w stanie w pełni wykorzystać potencjał serwisu i stworzyć jeszcze lepszą ofertę dla klientów Okazjum. Mam też nadzieję, że nasz przykład zachęci innych do zakładania i rozwijania swoich startupów.” – mówi Dawid Piaskowski, prezes i współzałożyciel Okazjum.pl.
“Historia współpracy Okazjum.pl z funduszem ma całkiem zabawny początek. Po pierwszym zapozananiu się z projektem odrzuciliśmy go. Dopiero po ponownym zajrzeniu do folderu odrzucone, pomyśleliśmy, że może jednak warto porozmawiać z jego twórcami“ – mówi Bartłomiej Gola, partner zarządzający SpeedUp Venture Capital Group. “Naszym zdaniem kluczem do sukcesu OKazjum jest gotowośc do zmian w założonym modelu (przy zachowaniu poczatkowej idei) oraz ogromna zdolnośc do nauki nowych rzeczy“ – dodaje Bartłomiej Gola.
Serwisy Grupy Interia.pl prezentujące gazetki promocyjne gromadzą 1,7 mln RU*. Inwestycje w serwisy skierowane do branży retail to kolejny krok Grupy Interia.pl w stronę dywersyfikacji przychodów. W ostatnim czasie przejęte zostały także Rankomat.pl i Grupa eBroker, które są liderami na rynku finansów i ubezpieczeń online.