Smaker.pl notuje 1,2 mln RU oraz 8,99 mln PV, natomiast Durszlak.pl osiągnął odpowiednio 1,1 mln RU oraz ponad 5,6 mln PV. To oznacza, że blisko co trzecia odsłona w polskim audytowanym Internecie w kategorii kulinaria/gotowanie realizowana jest w Grupie Interia.pl, która w maju 2015 r. jest w dalszym ciągu zdecydowanym liderem tej kategorii i wyprzedza konkurencję o ponad 750 tys. RU i ok 9 mln PV.
Progres serwisu Smaker.pl jest wynikiem innowacyjnych rozwiązań wdrażanych dla wygody użytkowników: Smaker.pl jako pierwszy serwis kulinarny umożliwił przygotowywanie książek kucharskich, które internauci mogą samodzielne tworzyć i drukować. Serwis dał vlogerom kulinarnym możliwość wstawiania własnych playlist do serwisu, czego do tej pory nie oferuje konkurencja – obecnie w serwisie jest już ponad 2 tysiące video przepisów.
Jak mówi Andrzej Potocki, dyrektor pionu społeczności w Grupie Interia.pl: “W niedługim czasie Smaker.pl wdroży kolejne innowacyjne rozwiązanie, tym razem skierowane do autorów przepisów. Tak jak przy poprzednich zmianach, znów będziemy pierwsi na rynku. To właśnie nowości produktowe w serwisie oraz rozbudowana baza przepisów użytkowników, materiały video i użyteczne treści redakcyjne powodują, że internauci wracają do nas coraz chętniej i na coraz dłużej”.
Smaker.pl posiada wersję mobilną oraz aplikację na system Android, w której użytkownicy znaleźć mogą pomysły na dania na każdy dzień tygodnia. Wg najnowszego wyniku Megapanel, aplikacja osiąga 1 mln odsłon ogółem.
Więcej informacji znajduje się na www.smaker.pl.