Po 20 latach wiele z założonych w październiku 1999 roku adresów e-mail w domenie @poczta.fm nadal pozostaje aktywnych. Po launchu portalu w lutym 2000 roku, do oferowanych domen pocztowych dołączyła jedna z wiodących dziś na rynku – @interia.pl. Dziś spółka oferuje jeszcze 11 innych darmowych końcówek oraz możliwość założenia adresu e-mail we własnej domenie, czyli np. imie@nazwisko.pl. Obecnie z Poczty w Interii korzysta prawie 3 miliony Polaków.
– Skrzynka jest dziś niewątpliwie naszym prywatnym centrum zarządzania. Pocztę elektroniczną wykorzystujemy już nie tylko jako środek komunikacji online, ale także jako naszą internetową tożsamość. Na skrzynkę dostajemy rachunki, potwierdzenia i bilety. To dzięki mailom uzyskujemy dostępy do innych usług, a także personalizowane newslettery i oferty specjalne, a od niedawna także e-recepty – mówi Małgorzata Koperek, Kierownik Poczty Interia.pl. – Tym bardziej cieszymy się, że ufa nam tak wielu użytkowników. Miliony kont, to jednak również ogromna odpowiedzialność za dane naszych userów. Dlatego nieustannie rozwijamy naszą usługę i robimy wszystko, by była jeszcze bezpieczniejsza, szybsza i wygodniejsza – dodaje Koperek.
Wedle różnych statystyk w różnych życiowych sytuacjach, w których musimy podzielić się kontaktem, zdecydowanie częściej podajemy nasz adres mailowy zamiast nr telefonu czy tym bardziej adresu zamieszkania. – To znak czasów, dlatego musimy być tam, gdzie nasi użytkownicy, a to oznacza urządzenia mobilne – mówi Jakub Cel, manager w Dziale Komunikacji Interii. – Jako pierwsi w Polsce, kilka lat temu udostępniliśmy własną aplikacje na systemy Android i iOS, z których łącznie korzysta już ponad 30% użytkowników. Od zeszłego roku bardzo intensywnie rozwijamy wersję dla firm, a w tym roku uruchomiliśmy płatności za domowe rachunki bezpośrednio z poziomu webmaila. Kolejne nowości przed nami – dodaje Cel.
Z okazji jubileuszu poczty, Interia przygotowała dwie promocje na swoje usługi premium. Już 18 października 2019 roku, tj. w najbliższy piątek o godzinie 12:00 cena konta “Bez Reklam” zostanie obniżona aż o 87% (z 15 zł na 2 zł), ale tylko na 20 minut. Natomiast już teraz można korzystać z kodu rabatowego INTERIA20 na drugą usługę dla firm i instytucji, czyli pakiet z domeną oraz stroną www. Z kodem rabatowym cena tej usługi wyniesie tylko 9 zł, podczas gdy regularnie trzeba za nią zapłacić 99 zł brutto rocznie (cena obejmuje rejestrację jednej dowolnej domeny). Z drugiej usługi i promocji mogą korzystać także osoby prywatne.