W ubiegłym roku usługa pocztowa Interii została całkowicie przebudowana. Zyskała nowy interfejs, użytkownik może dodawać wszystkie swoje adresy e-mail i prowadzić korespondencję z dowolnego konta (również poza Interią). Wprowadzone zostały avatary, wyeksponowano także filtrowanie maili w menu głównym. Te oraz wiele innych zmian w usłudze pocztowej zostało docenionych przez Akademię Internetu XI Webstarfestivalu, która przyznała Interii nagrodę w kategorii Informacja i komunikacja. Webstarfestival jest najstarszym konkursem przeznaczonym dla branży interaktywnej, w którym nagradzane są najlepsze strony i kreacje w Internecie.
“Nowa poczta Interii została bardzo dobrze odebrana przez użytkowników. Cieszę się, że dobra ocena usługi znalazła swoje odzwierciedlenie także w wyborze ekspertów branżowych konkursu Webstarfestival.”- mówi Sebastian Wojnarowski, dyrektor pionu komunikacja w Grupie Interia.pl.
“Kapituła wybrała najlepsze strony i kampanie, które wskazują aktualne trendy i są warte dalszego śledzenia” – komentuje Iwona Wardzyńska, kierownik projektu. I dodaje: “Konkurs Webstarfestival od 11 lat jest ważną częścią rynku. Wyłania firmy, które wychodzą poza obowiązujące standardy i budują sukces dzięki nieszablonowemu podejściu do komunikacji marketingowej.”
Wyróżnienie w konkursie, w kategorii Rozrywka, zdobył także serwis www.muzyka.interia.pl, który został zrealizowany w RWD. Dzięki temu użytkownicy mają komfort korzystania z serwisu na dowolnym ekranie. Doceniona została także kampania Semahead, agencji należącej do Grypy Interia.pl, która zrealizowała projekt dla Kopalni Soli w Wieliczce.
Nagrodzone produkty znaleźć można na stronach http://poczta.interia.pl/ i http://muzyka.interia.pl/, a informacja o kampanii Semahead znajduje się na stronie http://semahead.pl/kampania-kopalnia-soli-wieliczka.