Pomponik.pl wzmacnia i rozbudowuje swój zespół. W lutym 2023 roku stery nad serwisem przejęła Agnieszka Maciaszek, która wcześniej kierowała m.in. sektorem „Styl życia” w Grupie Interia. W tym samym czasie do redakcji dołączyła tiktokerka (400 tys. followersów) Natalia Bryś. Jest ona reporterką oraz odpowiada za obsługę mediów społecznościowych serwisu.
Tomasz Gardziński od października 2022 wspiera redakcję serwisu Pomponik.pl jako wydawca. 21 czerwca zadebiutował także w roli jego felietonisty. „Pomponik na turnusie” – to wakacyjny cykl, w którym Tomasz Gardziński obnaża hipokryzję polskiego show-biznesu oraz odnosi się do najważniejszych wydarzeń oraz zjawisk. Jego materiały są bezkompromisowe, ale jednocześnie pełne humoru. Felietony będą ukazywały się w każdą środę.
Tomasz Gardziński od ponad 10 lat zajmuje się tematami z zakresu popkultury, show-biznesu i mediów. W przeszłości pracował jako wydawca i dziennikarz m.in. w „Newsweeku”, Agencji Prasowej AKPA i Spider’s Webie.
Pomponik.pl sukcesywnie rozwija swoje portfolio treści premium. Poza cyklem Tomasza Gardzińskiego posiada m.in. chętnie cytowany przez inne redakcje podcast video „Strip talk z gwiazdami”. Gościniami programu Damiana Glinki były do tej pory m.in Monika Richardson, Hi Hania z Genzie i Blanka Lipińska. Największym echem w sieci odbij się jednak wywiad z Edytą Górniak. Łącznie pięć odcinków podcastu wygenerowało prawie 3 mln wyświetleń.
Pomponik.pl dzięki współpracy z Grupą Polsat Plus zapewnia swoim użytkownikom jako pierwszy w sieci gorące newsy o największych produkcjach telewizyjnych oraz prezentuje niedostępne dla innych mediów kulisy wydarzeń muzycznych transmitowanych w Polsacie m.in. Polsat SuperHit Festiwal w Sopocie, Earth Festival Uniejów i koncert „100 lat Disneya”. Serwis wspiera także medialnie takie programy, jak m.in. „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” i „Love Island. Wyspa miłości”.
Dopełnieniem ofensywy medialnej serwisu Pomponik.pl jest najnowsza kampania reklamowa. Jest ona prezentowana w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus oraz Internecie. Spot pokazuje, że Pomponik.pl jest zawsze tam, gdzie największe gwiazdy, czerwony dywan, blichtr i blask reflektorów.
Działania serwisu Pomponik.pl są doceniane przez użytkowników, którzy coraz częściej czytają i oglądają jego materiały. Według badań Mediapanelu w maju 2023 był on nr 1 w kategorii „Plotki, życie gwiazd”. Pomponik.pl odwiedziło wtedy 8,2 mln realnych użytkowników, co było jego najlepszym wynikiem w historii. Wyprzedził on w maju m.in.: serwisy Plotek.pl (7,6 mln RU) i Plejada.pl (6,8 mln RU) i Pudelek.pl (5,8 mln RU).
Pomponik.pl rozwija się najszybciej spośród konkurencji. W ciągu roku (maj 2022 – maj 2023) jego zasięg zwiększył się o prawie 2 mln RU (28%).
****
Według Mediapanelu w maju 2023 r. strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały prawie 21,1 mln realnych i 2 mld odsłon.