PubMatic partnerem Grupy Interia.pl
PubMatic, firma specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu marketingu automatycznego, została partnerem Grupy Interia.pl.
PubMatic, firma specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu marketingu automatycznego, została partnerem Grupy Interia.pl.
Celem współpracy jest optymalizacja działań związanych z reklamą na wszystkich ekranach, gdzie obecne są produkty Grupy Interia.pl. Rozwiązania dostarczane przez Pubmatic umożliwią więc obsługę zarówno ruchu desktopowego jak i mobilnego.
“Cieszymy się, Interia wybrała współpracę z PubMatic. Polski rynek internetowy ma dla nas bardzo duży potencjał wzrostu, a współpraca z jednym z czołowych portali pozwoli na zdobycie wiedzy o partnerach” – mówi Frederick Leuschner, dyrektor ds. nowych rynków w PubMatic.
“Wybraliśmy PubMatic z przekonaniem o bardzo dobrej jakości ich produktu. Dynamicznie rozwijająca się reklama RTB wymaga szybkich i trafnych analiz, które bezpośrednio przekładają się na efekty kampanii” – mówi Artur Jakowicki, kierownik działu projektów big data w Grupie Interia.pl.
PubMatic jest wiodącą platformą oprogramowania do automatyzacji marketingu dla wydawców. Poprzez automatyzację analizy, która dokonywana jest w czasie rzeczywistym, PubMatic umożliwia wydawcom podejmowanie lepszych decyzji biznesowych.
Grupa Interia.pl to czołowy gracz na rynku internetowym w Polsce, wchodząca w skład Grupy Bauer Media. Flagowym produktem Grupy jest portal horyzontalny Interia.pl. Portfolio firmy uzupełniają serwisy tematyczne oraz agencja Semahead. Grupa Interia.pl jest także jednym z największych podmiotów na polskim rynku reklamy online, w jej strukturach działają sieci reklamowe AdStyle, TechnoAd oraz AdRetail.