– W naszych działaniach promocyjnych wykorzystujemy potencjał całej Grupy Polsat Plus. Dotyczy to również Interii i jej usług czy produktów – obecnie startujemy z kampanią promującą nową aplikację Pogoda Interia, a jej główną bohaterką jest Wiktoria Gąsiewska, znana aktorka i influencerka, związana z Telewizją Polsat. Innym przykładem podobnych działań marketingowych w ramach naszej Grupy jest udział Wilfredo Leona, związanego z siecią Plus, również w promocji Interii – mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Dyrektor Komunikacji Marketingowej w Grupie Polsat Plus.
Serwis Pogoda Interia to od lat największy polski serwis pogodowy. W czerwcu jego prognozom zaufało ponad 7 mln realnych użytkowników, którzy łącznie wygenerowali ponad 77 mln odsłon. Od teraz fani serwisu mogą korzystać z aplikacji Pogoda Interia – nowoczesnego narzędzia z kompleksowymi wskaźnikami meteorologicznymi.
– Wygodne i użyteczne narzędzia dostarczające rzetelnych informacji i wysokiej jakości rozrywki – to od lat znaki firmowe Interii. Sukces i popularność naszego serwisu pogodowego wykorzystaliśmy przy tworzeniu nowej aplikacji, która dzięki kompleksowym i aktualizowanym na bieżąco danym sprawdzi się idealnie zarówno podczas wakacji, jak i na co dzień – mówi Filip Lenart, dyrektor Marketingu i PR w Grupie Interia.
Aplikacja zawiera wszystkie podstawowe funkcjonalności serwisu takie, jak prognoza aktualizowana co 30 min dla 3 milionów miejscowości w Polsce i na świecie. Dodatkowo daje więcej możliwości i udostępnia zdecydowanie więcej wskaźników. Informuje o wpływie pogody na zdrowie (alergie, przeziębienie, migrenę, ból zatok i ból artretyczny), oraz codzienne życie (bieganie, wędkowanie, jazdę autem, pracę w ogródku). Energooszczędny tryb “dark mode” pozytywnie wpływa na wzrok i ułatwia korzystanie z prognozy pogody po zmroku. Kolejną istotną nowością jest minutowa prognoza opadów.
Co istotne, aplikacja działa w trybie online i offline. Spełni więc oczekiwania użytkowników, którzy przebywają w miejscach, w których są odczuwalne problemy z zasięgiem m.in. na górskich szlakach. Dzięki współpracy z Airly, narzędzie przekazuje także dane o stanie powietrza na najbliższą dobę.
Aplikacja będzie promowana w kanałach telewizyjnych Grupy Polsat Plus, Radiu Eska, oraz w serwisach Grupy Interia.
Za pomysł kreatywny odpowiada scenarzysta i reżyser spotu Armin Kurasz oraz działy marketingu Interii i Telewizji Polsat. Reklamę wyprodukowała Telewizja Polsat. Za działania efektywnościowe odpowiedzialna jest agencja marketingu mobilnego Mobiem, która wchodzi w skład Grupy Interia.
Aplikacja Pogoda Interia jest dostępna na urządzenia z systemem Android. Można ją pobrać bezpłatnie w sklepie Google Play.
***
Według Mediapanelu w czerwcu br. strony i aplikacje całej Grupy Polsat-Interia zanotowały ponad 19 mln realnych użytkowników i prawie 2 mld odsłon.